Kezdőlap > Rendezvények: gamescom, pax, stb..., Videók a játékról > Az első nem camos Guild Wars 2 gameplay videók

Az első nem camos Guild Wars 2 gameplay videók

Érdemes beletekerni 5:10 körülre, onnan kezdődik a karakter generálás. A találatért köszönet dobinak! A tényleges játék kb a 10.perctől indul.

A tovább után találjátok a human gameplay további részét és a teljes charr játékrészt a sárkánnyal együtt. Végig jól érthetően kommentálva. Hamarosan szerintem ki is fogom elemezni a látottakat, de addig minden kommentár nélkül: Enjoy! :)

  1. Chucky
    2010. augusztus 26. - 16:21

    Ez már igen, gyönyörű game.

  2. White SeeD
    2010. augusztus 26. - 16:22

    Most már csak azt kéne elintézni hogy a cam verzió hangját átrakjuk ennek a helyére és egész jó lesz :D Ez a mikrofon maga a fail. jobban mondva a srác túlzottan mozgatja a fejét…

  3. 2010. augusztus 26. - 16:37

    Nekem a charr kezdő területek eszméletlenül tetszenek… nagyon hangulatos ez az őszi táj. Kár, hogy notin a 720p is meg-megakad. Na majd otthon ráküldöm a TV-re full HD-ban és gameplayt fogok nézni egész este barátnőm legnagyobb örömére… muhahaha~ :))

  4. Aerodon
    2010. augusztus 26. - 16:46

    Én meg sem próbálom laptopon megnézni, csak szétvetne az ideg a mobilnet miatt-.- Na majd holnap otthon.

  5. Royal
    2010. augusztus 26. - 17:16

    Jól látom, Meg kell szerezni a külömböző palettákat, és bármikor ingyen festhetjük a páncélzatot?

    • 2010. augusztus 26. - 17:42

      elméletileg igen, legalábbis ezt mondták egy korai interjúban. Melyik videóban láttad? Még nem volt időm mindet megnézni végig.

      • Shiro Tagachi
        2010. augusztus 26. - 18:37

        Az utolsó videóban van a festéses rész de ez mellet még nagyon sokmindent megmutata traitekről is és achivmentekről is.

    • Chucky
      2010. augusztus 26. - 20:51

      Remélem nem ez lesz, a dye-nak megvolt a saját varázsa. Erről most a paint paletta jutott eszembre brr. Ha nincs dye csak festesz ész nélkül már a ruhafestés varázsa oda is lett. Az tény, hogy nagyon szép, a bőr és a lemezvérteken külön lehet állítani a színhatás-t több részben színezhetők az egyes armor darabok ez is jó, de pls legyen dye, mert muszáj! :)

  6. Dobi
    2010. augusztus 26. - 17:55

    Nincs mit. :)

    Nagyon szép ez a játék. /orgasm

    Érdemes 1080p-ben nézni.

    • Sütikapitány
      2010. augusztus 26. - 19:08

      Nagyon szépen köszönöm Dobi és neked is fübenalvó hogy kiraktátok a videót ezekre vártam már rég óta noha nem adják ki a teljes játékélményt :D de végre nem kamerás videók mégegyszer köszi.

      • 2010. augusztus 26. - 19:16

        én mikor HD-ra kapcsoltam teljes képen, már éreztem a késztetést, hogy nyúljak a WASD gombok után… :)

      • Dobi
        2010. augusztus 27. - 09:15

        Én is Fubenalvo! Néha szoktam is vele hülyülni, hogy utánzom amit csinál. :D

  7. XD
    2010. augusztus 26. - 20:00

    a nagy kockák :D:D

  8. Jason
    2010. augusztus 26. - 20:00

    Nem vagy függő :D

  9. Nero
    2010. augusztus 26. - 20:16

    áhhhá ahogy a videoban a csávo mondta és elég érdekes.a nagy sárkány csak akkor jelenik meg ha eventek sorozata sikeresen készvan azaz ez nem respawnol meg nem apám hogyha nincs épp kész minden adott event ahogy hogy elöjöjjön valoszinü hogy elkell hogy legyen foglalva a steeleye spam meg hasonlók.:)

  10. dOsy
    2010. augusztus 26. - 20:33

    Én elsőnek nem is nagyon tudtam mit kezdjek majd ezzel a játékkal mikor kijön,próbáljam-e ki vagy sem.De ezek a videók eszméletlenül jók! Már biztos vagyok benne,hogy ki kell próbálnom :D Csak kérdéses el fut-e majd a gépemen na meg menyibe fog kerülni :)

    • Chucky
      2010. augusztus 26. - 21:00

      Próbáld ki megéri. 1 negyedév elteltével 10 ezer alatt lesz már az ára. Viszont az elején eléggé zsebbenyúlós lesz pláne nekem :) 2 játék rögtön az egyik biztos collector lesz. Aion megjelenési árra lehet szerintem számolni. Pláne, hogy az NCSoft az illetékes ezekben hisz ő a forgalmnazó.

      Ki nem bírnám, hogy rögtön meg ne vegyem. Első dolgom lesz, hogy meglátogatom a negyedem, a HoM rewardját felmarkolom. Kirakom a GWAMM-ot ha lehet és egész nap csak a látványt csodálom majd :) Kari generálás 2 óra XD De jó lesz már ha ott molyolhatunk.

  11. Pckaloz
    2010. augusztus 26. - 20:38

    Ahogy néztem az inventory-ba a fegyverek is 1 helyet használnak csak(ami jó pont).De a pont osztogatást kivehették volna.Tehát amikor szintet lépsz automatikusan kapnád a pontokat az nekem jobb lenne.Majd lehet toto-zni hogy melyik cast-nál mire tegyük a pontokat.

    • 2010. augusztus 26. - 23:43

      valakik meg pont ezért szeretik ezt a rendszert, mert nem kötött. Személy szerint a ragnarokban nagyon szerettem ezt a rendszert és örülök, hogy végre megint egy olyan mmoval fogok játszani ahol nincs megkötve a kezem statok szempontjából. :)

  12. Jason
    2010. augusztus 26. - 20:55

    12,990be fog kerülni a játék.

    • dOsy
      2010. augusztus 26. - 21:00

      Az még nem is annyira sok egy ilyen játéknál ha jó is,főkép így,hogy havidíj sincs.

    • Chucky
      2010. augusztus 26. - 21:07

      Ezekkel a kalkulációkka óvatosan. Az amazonon meg a másik netes oldalon már tavaly télen 47$ volt az előrendelés most már 56$. Ezek alapján nem lehet eldönteni. Pláne, hogy a változás jogát fenntartják, mert ők is csak találgatnak. Ráadásul, majd Mo-n is forgalmazzák majd, (cdgalaxis,576, stb) sok sok viszonteladó. Akik nem a játékélményért hanem a haszonért árulnak. Tehát mire kishazánkba ér, addigra pár ezerrel megtolják.

      • Naleth
        2010. augusztus 27. - 10:18

        Nagyon egyszerű a dolog … nem magyarországon kell megvenni a játékot.
        Mi Aion-t angliából redeltük (game.co.uk – egyébként itt is előrendelhető a Guild Wars 2 Ł34,99) postaköltséggel együtt ( ami ha jól emlékszem Ł2.99 volt) is jóval olcsóbb volt mint a CDGalaxisban.
        Nem mellékesen a megjelenés napján délben benne volt az Aion a postaládámban és mert frissen telepített verzióval vártam az esti szerver startot.
        Itthon semmi ilyesmit nem szabad venni, még az Aion GC-kat is külföldi oldalról vettük. (Offgamers)

  13. Chucky
    2010. augusztus 26. - 21:09

    Azért arra kiváncsi leszek, hogy a GW2 miatt éjfélkor kinyit majd a CDGalaxis? Mert a Starcraft 2 miatt megtették

  14. Shiro Tagachi
    2010. augusztus 26. - 21:12

    Ja, azért lesz nagyon kedvelt mert nem fizetős és ráadásul egy elég faja MMO lesz szerintem, még akkor is ha mindenki egyéni vágyait nem elégíti ki.

    • Royal
      2010. augusztus 27. - 13:43

      Nem. Azért lesz nagyon kedvelt, mert szimplán a legjobb MMO lesz egycsapásra, és ezt a címet szerintem 1-2 évig biztos meg is tartja. Majd a nagy sikerből felbuzdulva a Blizzard kiad vmi ocsmányságot, vagy enged a nyomásnak és Diablo 3-at Diablósírja, és leszedi a WOWos szánalmat róla, mások pedig szintén próbálkozni fognak a dinamikus tartalommal.

  15. Shiro Tagachi
    2010. augusztus 27. - 12:02

    Már nem azért h kötekedjek de az árával kapcsolatba most 1-2 ezer HUF ingadozásról van szó ami még diákoknak is összejön 1 hét alatt ha elmennek melózni vhova. Részemről én megveszem amikor lesz kapható, aki meg nagyon sajnálja rá a pént az meg várjon vele minimum negyed évet ahogy írták már előttem mert kb csak akkor lesz jelentősebb ár változás tapasztalható

  16. Scip
    2010. augusztus 28. - 16:16

    Már nagyon várom…. kiváncsi vagyok milyen bonuszokat fogunk kapni a HoM on át :D ha megkapom a 2be is az LDoA t egész végig azzal fogok rohangálni xD

    • Chucky
      2010. augusztus 28. - 16:56

      a GWAMM-al rohangjál annak nagyobb tekintéje van :) Azért aktívan kellett pár hónapot játszani :) LDoA egy elmebeteg cím ami annyit mutat csak, hogy mennyi villanyszámlát használtál el amíg death levelingeltél :) Számomra a treasure hunter nagyobb kockaságot mutat mert arra sc ide oda trükkök ide oda, itt oda kellett tenned magad, bár már a botok azt is címet is elcseszik.

      Az tény, hogy LDoA ritkább cím és ezért odakapja az ember a fejét, de aki titlézett az inkább a pvp és az odatevősebb címek előtt hajol meg.

      • Royal
        2010. augusztus 28. - 17:27

        Gyakorlatilag a legnagyobb méltóságú Titléket mind pénzért befarmolják neked a koreaiak… Ezzel a lehetőséggel úgy 50%-nyi játékos él…

      • dOsy
        2010. augusztus 28. - 17:33

        Title-ért pénzt adni? Ilyen sokat számított GW1-ben?

      • Chucky
        2010. augusztus 28. - 17:56

        Sajna igen pl olyan címeknél aminél lenooboznak és nem vesznek be partyba mert nincs meg a megfelelő szinted jellenző volt ez a Hero’s Ascent-re persze az igazi nagyok guildbe szerveződve nyomták idegenek felvétele nélkül, de a kisebb játékosok csapatba verődve próbálkoznak. Nekik fizetni kellett, hogy felvigyék a titlét. Vagy nem beszélve a legcsúnyább csalásra amibe az egész mocskos játékközönség rábólintott (Happy Red Resind Day)

        Itt is megvannak a hülyeségek mint más MMO-kban. Tipikus példa ez arra, hogy a játékosok szarják el a játékokat.

        Amúgy 1 idő után nem maradt más mint a titlék, felhúztál pár karit, végigvittél mindent velük, pvpztél. Ezekkel sok idő elment de valakik korábban otthagyják a game-t. GW-ben 1-1 title nem 1-2 nap. Van 1-2 könnyebb de sokért sok időt kell küzdeni, és ráadásul nincs is olyan sok 40+ összesen pvp/pve 30 maxos a GWAMM (isten jár közöttetek kb valami ilyet jelent).

        Royal teljesen igazad van. Aki pl a luxon/kurzick-ot pvp játékkal maxolta, elmondhatja, hogy én tettem érte. Mégsincs értéke mert az sc-k elszarták. Én hm faction könyvekkel, és ferndale vasalásával végeztem ki, totálisan sc ellenes vagyok. Nekem erről az a véleményem, amit végigküzdöttem arra büszke vagyok, és büszkén rakom ki magam alá bárki bármit mond. Azért egy sárkányt emote-oló HA-s biztos nem koreai runnerekkel maxoltatta ki. (Ők maguk a koreaik XD) azért megérdemlik a fejhajtást, 1 év kemény munkájuk van benne, még ha nem is munkaként hanem szórakozásként élik meg.

      • Shiro Tagachi
        2010. augusztus 28. - 19:11

        Lehet h hülyének fogtok nézni de akkor s tok rájönni mit takar a “Happy Red Resind Day” vki elmagayarázná nekem ha van ideje lécci? :)

      • Chucky
        2010. augusztus 29. - 04:19

        Elírtam sry nem resind hanem resign a /resign-ből. Arról van, szó bejöttek a zaishen questek napi ismételhető questek. A Challenge a pvp volt ezekből. Hú rég volt, random arénában volt, azt hiszem hogy ha a kék csapat beírta, hogy “Happy Red Resign Day” a akkor a piros resignelt, vagy fordítva, de a lényeg a resignen volt. Ugye a zaishen challangek napi szinten úgy néztek ki, hogy ha nyersz 3at akkor kapsz 6000 balthazar pontot. Nem a zaishen coinért csinálták, hanem a balthazarért (5000 = 1 zaishen kulcs). 3at nyertél leadtad törölted a pvp karit, létrehoztál még1et és ezt csináltad egész nap. Elég sűrűn cserélődött a challangekben az RA szóval jó sűrűn volt ez. Kb 1-2 hónapig ment ez a mocsokság. A végén már nem volt játékos aki a játék miatt tolta volna azt a pvp-t. Lehet csak azért, mert elhajtották ezzel a mocskossággal. Hogy ez mit jelentett a valóságban? A durva kockák 200 ectot összeszedtek egy ilyen RA-s challange napon. Én A zaishen bounty / missionöket napi rendszerességgel csináltam, azokon a napokon a GToB-ban a leadásnál csak azt hallottad, hogy leadták a questet, megint leadták a questet na és megint és megint és végre eltelt 1 másoderc undorító volt. Durván hömpölygött a tömeg. Masszívan eu-ban is több district volt. Nagyon korán kiderült ez számomra, utána is nyomoztam, tudtam volna tolni pofátlan módon de eszembe nem jutott ilyen aljasság. 200 ecto ide vagy oda nem érdekelt. Pedig szerettem farmolni meg kocka módon ráálltam dolgokra. Erre az aljasságra nem állt rá a gyomrom.

        Pedig a kitartással nem volt gondom és a minipet fanatizmusomon ez segített volna az összes drága minit megvehettem volna de nem :) inkább nem lett nagyon ritka petem a hallba.

        Már nem emlékszem, hogy is volt, hogy mikor kiderült az RA törölve lesz akkor indult-e ez be, vagy emiatt lett törölve fogalmam sincs de a lényeg ez addig ment amíg nem törölték.

        Utána ez HA-ban is menni akart tovább de ennek már valahogy gátat szabtak, erre már nem emlékszem, hogyan mintha a /resign pvp területem büntetést kaptál nem tudtál pvpzni x ideig. Segítsetek ezzel ki, nem igazán pvpztem nem rémlik ez végül, hogy szakadt meg.

      • Chucky
        2010. augusztus 29. - 04:27

        Bocs Hero Battle volt nem nem Random Arena, de a lényeg az ott van. Rákerestem a wikin erre most, mert minden dolog fent van a wikin.

        http://wiki.guildwars.com/wiki/Hero_Battles_(Zaishen_quest)

        alul a notes kommentár nélkül.

      • Shiro Tagachi
        2010. augusztus 29. - 11:38

        Köszi a választ…:) már nem tudtam téll h mi lehet mert utána is néztem de semmi de igy resign-el már nekem is előjött:D:D

  17. Sianis
    2010. augusztus 28. - 19:06

    Csak én láttam, hiszem úgy hogy a spellek elől nem lehet kitérni?

    • 2010. augusztus 28. - 19:32

      akkor mi értelme lenne vetődgetni? Szerintem ki lehet térni előre, csak ügyesnek kell lenni. :)

      • Sianis
        2010. augusztus 28. - 20:32

        Igaz:)

  18. Scip
    2010. augusztus 29. - 14:39

    hát visszatérve a titlékhez én inkább nem kockáztatok… az addig oké hogy a “honor” felett lebegö szobor fejlödik ahogy a GWAMM titléd nö , de semmi garancia sincs arra hogy ugyanugy lehet majd használni a 2ben mint a többit , az LDoA is csak azért van meg mer ha suliban vagyok/alszok a letöltés amugy is megy mér ne menjen a GW is ?:D és nem csak afk zásbol áll, nem kis feladat összehuzni a charrokat a shrine hoz vagy 16osig meg 128 xp kért vért izzadni

  19. Scip
    2010. szeptember 1. - 19:44

    megnéztem párszor a videokat és 2 dolgot kérdeznék…. párszor átfutottam a gw2 wikit és a character creation nál azt irják a humannak lesz olyan hogy származás (elona,cantha ascalon,kryta, ) de ezt most nem láttam a character creation nál… ez a demo miatt van vagy nem is lesz ilyen opcio? a másik hogy néha a human résznél amikor elment egy másik player mellett mintha annak az arcán skeleton face paint lenne :D valoszinüleg rosszul látom ,de lehetséges hogy nem csak a monumentes dolgokat lehet továbbvinni?

    • 2010. szeptember 1. - 20:41

      A demoban még nincs származás, az arcfestés pedig necro sajátosság. Lehet választani, úgy mint az ele-nek az attunementet.

  1. 2011. május 15. - 00:03

Itt és most várjuk a hozzászólásod!