Kezdőlap > Egyéb kategória > Bezár a bazár

Bezár a bazár

Sziasztok!

Úgy döntöttem hogy abbahagyom a GW2-zést, így ezt az oldalt se viszem tovább. Bár már igen csak megritkult a rendszeres olvasók száma, de azért örömmel láttam hogy még páran néha felnéztetek ide, volt miért és kinek csinálnom. Remélem hasznos segítség voltam az évek során. Köszönöm mindenkinek aki olvasott. Engem is sok jó emlék köt az oldalhoz és az egész magyar GW2 közösséghez, remélem ti is így gondoltok majd vissza az oldalra. Legyetek jók és segítsétek egymást! Mindenkinek loot-ban gazdag további jó játékot kívánok!

Üdvözlettel: Kozzy

Kategóriák:Egyéb kategória
  1. Kiss Zoltán
    2019. július 8. - 04:19

    Szia Kozy!

    Köszönjük a munkád, időd és energiád amit erre
    fordítottál. Sok sikert!

    Üdvözlettel : Coldrel

  2. Kristóf
    2019. július 8. - 11:34

    Szia Kozzy!

    Én is köszönöm minden idődet amit ebbe az oldalba fektettél és minden jót kívánok neked a jövődben.

    (azt azért megkérdezhetem, hogy miért hagyod abba?)

  3. asasf
    2019. július 8. - 15:04

    domain nevet eladod?

    • Kozzy
      2019. július 8. - 15:17

      Azt Fűbenalvó intézte és ha jól emlékszem idén valahogy október körül le fog járni, utána akkor valószínűleg nem lesz meghosszabbítva.

  4. 2019. július 8. - 15:59

    Szia Kozzy.

    Írtam a Discord-ra, de szóltak, hogy ott már nem fogod elolvasni.

    Sajnálom, hogy idáig fajult egy értelmetlen, pitiáner vita.

    Ha nem szeretnéd kidobni az eddigi munkádat, akkor ingyenesen felajánlok egy tárhelyet a szerveremen és a domain díját is átvállalom. Nem kérek admin jogot sem így a tartalom teljesen a tied marad.

    Ha viszont el tudod adni egy olyannak aki képes a folyatására azt még jobb megoldás lenne. De azt is megértem ha teljesen lehúzod a rolót.

    További sok sikert az élet egyéb területein.

    üdv
    Fpisti

    • Kozzy
      2019. július 8. - 19:41

      Köszönöm az ajánlatod Pisti, de nincs szükség rá, nem akarom folytatni. Nem haragszom rád Pisti (Wisp-re egy picit igen) és én is sajnálom hogy nem voltunk közös nevezőn. De a döntésem nem rajtatok múlt, már egy ideje érett ez a dolog. Itt az ideje hogy más, hasznosabb dolgokkal töltsem az időm, amikkel a valódi életben is előrébb jutok. Önképzés, tanulás, család, barátok, más hobbi, sport..és még lehetne sorolni. Túl sok időt vett el az életemből az online világ és egyszer úgy is abba kell hagyni :)

  5. Eszem
    2019. július 8. - 19:51

    Én már rég abbahagytam, csak a LS részekre tértem vissza, zömmel ott is csak a story és 1 térkép maxolás miatt.

    Szóval viszlát és kösz a halakat! :)

  6. Wolfy
    2019. július 8. - 21:54

    Szia Kozzy!

    Sajnálom én is, de nagyon köszi a munkádat. Sok hasznos infót olvastam itt. Sok sikert az életben. :)

  7. 2019. július 9. - 09:50

    Nagyon szépen köszönjük Kozzy a sok-sok éves munkádat és minden jót a továbbiakban! :)

  8. 2019. július 9. - 11:58

    Köszi szépen Kozzy a sok éves, fáradhatatlan és minőségi munkát, amit itt végeztél, minden tiszteletem a Tied érte.

    A legjobbakat kívánom Neked az életben. ;)

  9. Habala
    2019. július 9. - 16:28

    F

  10. Csillagom
    2019. július 9. - 16:32

    Köszönöm a munkád , hasznos volt !

  11. Ten15
    2019. július 11. - 10:52

    Köszi a munkát és a kitartást, sok sikert az életben…

  12. 2019. július 11. - 13:23

    Jó szelet Kozzy!:)

  13. Hangis
    2019. július 17. - 18:05

    Nagyon köszönjük azt a sok munkát, amit a közösségre fordítottál. Bár már én is csak ritkán játszom, de az oldalt rendszeresen olvastam.
    Sok sikert kívánunk!

  14. 2019. július 19. - 18:06

    Köszönjük szépen! Hiányozni fog az oldal. Sok sikert!

  15. nephotep
    2019. július 22. - 17:45

    Én szeretném életben tartani az oldalt, akár még a domaint és a hostingot is megveszem. Akinek ez jelenleg a tulajdonában van tudna dobni nekem egy emailt?

    • 2019. július 25. - 09:41

      A legutolsó posztban minden benne. A Domain vihető november végétől bárki számára.

  16. 2019. július 28. - 10:08

    Esetleg tudtok másik oldalt javasolni, ahol hasonló szinten követik az újdonságokat, ahonnan értesülni lehet a gw2-es dolgokról továbbra is?

  17. 2019. augusztus 23. - 06:19

    =(

  18. 2019. augusztus 28. - 15:49

    nem lehet royalé az utolsó szó!

  19. Gedeon
    2019. október 1. - 19:57

    A gw már rég szar. Csodálom, hogy eddig bírtad. Köszönöm a munkád! További sikereket a való életben!

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!