Kezdőlap > Aktuális információk > Mega boss láda változások és a két utolsó elveszett Living Story tárgy

Mega boss láda változások és a két utolsó elveszett Living Story tárgy

vision-header

Kicsit megkésve, de azért hírt adunk mi is arról a viszonylag nagy port kavart hivatalos fórum hírről, miszerint a márciusi frissítéssel változtatnak a “ládás bossok” garantált loot-ján. A változás után a következőképpen fog működni a dolog: Minden boss ládáját a mostaniak szerint nyithatjuk majd ki, viszont azok nem fognak tartalmazni garantált rare loot-ot. Ehelyett, minden bossnál kapunk egy külön ládát (olyat, mint például a napi achievement-ért”) amely tartalmazza a garantált rare-t, ezt a ládát viszont account-onként/naponként/bossonként csak egyszer kapjuk meg. Ezzel vége szakad a guest-elős boss farmolásnak és ahogyan már ti is észrevehettétek, az ecto ára is emelkedik.

A héten megérkezett a két utolsó elveszett tárgy is a Living Story-hoz, így be tudjuk fejezni azt az achievement-et is. Diessa Plateau-n egy charr menekült naplóját kereshetjük meg [Refugee’s Logbook], míg Wayfarer Foothills-en egy palackozott hajót kell keresünk [Refugee’s Ship in a Bottle].

  1. leslie
    2013. március 21. - 13:39

    Sztem teljesen jogos ez a változtatás.

    • nathriel01
      2013. március 21. - 13:42

      Egyetértünk, elég bosszantó, mikor a saját szeródon nem tudsz eljutni egy-egy bossig, mert overflow-ra kerülsz. Talán ezzel ez is meg fog szűnni.

  2. 2013. március 21. - 14:15

    És talán az egyes spammelésen kívül lesz lehetőség másra is :D

  3. 2013. március 21. - 14:31

    A bosszantó az lenne, ha az overflow szerver helyett egy számlálót látnál, mikor kerülsz be a játékba, szerintem.

    • nathriel01
      2013. március 21. - 14:38

      Hát, én már megszoktam, hogy a GW-ben nem kell ilyenek miatt aggódni, elég nagy probléma lenne, ha emiatt kellene bosszankodnom. Az overflow probléma a legutóbbi frissítés után merült fel, ami számomra egy játékélménybeli romlást jelentett a korábbiakhoz képest, így azt hiszem jogosan adtam hangot nemtetszésemnek.

  4. Vertigo
    2013. március 21. - 16:25

    Már az elejétől így kellett volna szerintem :D

  5. Mephike
    2013. március 21. - 16:51

    Jó döntés, nagyon időszerű ez a változtatás!

  6. Kildaros
    2013. március 21. - 17:23

    Kapcsolják ki a guestinget. Francnak kell kóborolni a szerverek közt

    • Gandarel
      2013. március 21. - 18:09

      Haverok másik szerón akik nem akarnak 40 g-t költeni váltásra, maybe?

      • Kildaros
        2013. március 21. - 19:16

        Haverok, akik nem beszélnek egymással:? Miért nem játszanak egy szerveren, maybe? Én a haverjaimmal egy szerveren kezdtem. Azoknak a haverjaimnak, akik később kezdtek, szóltam, hogy merre találnak, ha kíváncsiak rám. Ja bocs, azt elfelejtettem, hogy én ismerem a haverjaimat

      • Kildaros
        2013. március 21. - 19:19

        Nagy ég, más játékban sem lehet szervert váltani. Micsoda skandallum. Ha ez akkorra gond, vezessenek be egy gigaszervert, ahol minden haver a keblére ölelheti egymást

      • Gandarel
        2013. március 21. - 19:46

        Voltak akik nem tolták hónapokig és most ottragadtak, közben a guild átköltözött. Vagy van aki 2 guildben is aktív tag, és mindkettő más szerveren van. Maybe.

      • Nhienyl
        2013. március 22. - 16:30

        Én örülök a guestingnek, mert pl. szoktam Piken-en lévő emberekkel is játszani, viszont fel sem merült bennem, hogy átjárjak máshová bossokat farmolni… szóval nem kéne ellenségesen viszonyulni egy, mások számára hasznos dologhoz, csak azért mert téged nem érint. :)

  7. 2013. március 21. - 17:54

    Megélhetési guestek :) Tegnap egy player kérdezte valakitől Melandru priest után hogy melyik szerveren is vannak éppen.

    • Shantey
      2013. március 21. - 20:03

      Tiszta Woodstock.

  8. 2013. március 21. - 21:23

    Hear, hear!

  9. Ravenix
    2013. március 22. - 09:12

    Én személy szerint nem örülök neki, mert hiányozni fog a sok ecto amit a boss eventekből kapott rarekból daráltam. 4 karival egész jól lehetett farmolgatni a bossokat. A guestelésről meg csak annyit, hogy az eventeknél nem a guestek miatt ment legtöbbször of-ba a map, hanem mert megérte végre ütni a “ládás” bossokat és ezért azok is mentek oda akik előtte nem voltak. A guildben a napi rare loot előtt 1-2 fő ment bosst ütni egy nap, azóta aki teheti jár (napi aktivitás 30+ fő). Én megoldottam a guestet azzal hogy low pop szerókra guestelek így némelyik bosst (maw,fire ele, Golem) 4-5-n ütjük ütjük le, nemhogy of-ba szaladjon a map. Ezeken a szerókon a sárkányok is lagg és tömegmentesek. Ezért gondolom, hogy nem biztos, hogy a guestek miatt van akkora tömeg.

  10. CactuS
    2013. március 22. - 12:12

    Nem értem a nagy porkavarást. Akik a main karijaikkal tolták csak le az eventeket, azok semmilyen változást nem fognak észrevenni (talán ők vannak többen, akik napi 2-3 órát játszanak casualként). Akik pedig 8 karakterrel farmolák minden nap a bossokat, nos, idővel úgyis találnak majd maguknak egy másik farmolási lehetőséget, mint ahogy eddig is.

    A spekulánsokat/AH nyerészkedőket meg csókoltatom, hogy a hír postolása után – mármint az eredeti forumon – egyből bevásároltak ecto-ból, reméljük, hogy – csak az ő kedvükért – eltörlik ezt a változtatást. :p

    • 2013. március 22. - 13:00

      Csókolom 300 ectot vettem, nagyon jókor, kb 80 aranyért. Pár napja mikor néztem, el tudtam volna adni 150-ért. Majd ma este ránézek, hol tart. Szóval köszönöm, de simán maradhat felőlem ez a remek változás! :D

      • Gandarel
        2013. március 22. - 14:30

        Eladtam a Final Rest-em 10g-ért, gondoltam 1-2 hét és fele ennyiért visszavásárolom. Másnap fölment az ára 20g fölé. Nekem nemmegy ez a tőzsdézés :D

  11. Mc Wolfy
    2013. március 22. - 15:49

    udvozlom ezt a ladas valtoztatast.
    a sarga cuccokbol par hete meg kevesebb ecto esik. eszrevettetek?

    • Nhienyl
      2013. március 22. - 16:34

      Na igen, régen mindig 2-3 de inkább 3, most meg van hogy egy se :O

  12. kindzsal
    2013. március 22. - 16:33

    Erdekes, en az egeszben ezt tartom szomorunak,, hogy igy ez a napi PvE tevekenyseg. Egyik bossrol a masikra ugralni (vagy odaersz vagy nem pont ma irta valaki mar elobb meghalt a boss semmint elojott volna). inkabb ezzel kezdenenek valamit.

    • Gandarel
      2013. március 22. - 16:52

      Akármilyen PvE eventért kéne 0,01% egy precursorra. Vagy kevesebb. És akkor tolnának eventeket.

      • Sárki
        2013. március 22. - 20:41

        játékélmény és kihívás kéne nem a dögunalmas grind-.-

  13. kindzsal
    2013. március 22. - 21:33

    Tudom nem feltetlen idevag, most fut a Defiance beta. Azt kell mondjam a maga nemeben siman felveszi a versenyt egy GW2-vel. Persze az elsosorban shooter, de konkretan minden megtalalhato benne 1x kell erte fizetni. Nem hiszem hogy vilagot valtana, meg annyira sem mint mondjuk a gw2, viszont ami biztos teny, hogy kepes 40-50 embert akadasmentesen kezelni minden effect es mob ellenere es vegre sci-fi:D

  1. 2013. március 26. - 22:41

Itt és most várjuk a hozzászólásod!