Kezdőlap > Béta teszt és megjelenés információk > Béta: FIX – “Amilyen gyorsan csak lehet…” + játékos beszámolók/képek

Béta: FIX – “Amilyen gyorsan csak lehet…” + játékos beszámolók/képek

A rövid kis poszt lényege annyi, hogy természetesen tudnak a fórum és a játék hibáiról is és a javítás határideje kivételesen nem “amikor kész lesz”, hanem “amilyen gyorsan csak lehet”.

Hey guys, we are aware of the issues with the game and the forums. The team is working on them as fast as possible. We don’t have an ETA for a fix, but we’re aiming for “A.S.A.P.” In the meantime, we’ve added more beta screenshots from our players to our Pinterest board, so feel free to take a look while you wait. http://pinterest.com/arenanetteam/ (And you’re welcome to give us links to more if you’d like.) ~RB2

Addig is feltöltöttek néhány játékos screenshotot, amiket itt nézhettek meg: http://pinterest.com/arenanetteam/pins/

Emellett, várjuk a ti képeiteket és beszámolóitokat is a játékkal kapcsolatban. Szóval itt a hozzászólások között kéretik nem a login hibákon lovagoloni, hanem a játékbeli élményekről írni és sok-sok képet linkelni! (minden nem tudok belépni stílusú hozzászólást törlök innen, arról lehet sírni chaten is…)

  1. gwfan21
    2012. április 28. - 23:34

    Na akkor kezdem. Tegnap szerencsére volt szerencsém bejutni 1 órácskára kb. Igazából nagyon tetszett a mechanizmus, de előszőr kicsit fura volt megszokni azért a healer nélküliséget. Belementem a legnagyobb csatába mesmerrel karddal közelről gyakni az ellent és közben nem is figyeltem az életemre. Persze meghaltam hamar. Aztán az első halál után észbe kaptam, hogy hoppá nincs healer jut eszembe. Félreugrás, önheal és hasonlók következtek. És azt kell mondanom jobb, mint a healeres módszer. A skill tanulós rész is nagyon tetszett, valamint a downed (asszem az) mód is jó ötlet volt tőlük. Előszőr furának találtam, de játék közben remekül működik szerintem. Dinamikus eseményeket csináltam főleg és 1-2 szívet is megtöltöttem. Aztán hamar véget ért a játék, ma meg nem voltam itthon. Holnap megint belevetem magam Tyria nagyszerű világába és remélem továbbra is csak jó dolgokat írhatok majd.

  2. ogbence
    2012. április 28. - 23:48

    Én csak anniyt tudok írni hogy teljesen lefagytam :D Nincs rá szó. Nagyon sokat vártam a gémet és a sok ajnározás után amit kap , már kezdtem félni hogy “úristen végre kiprobálhatom , de mi van ha csalódás lesz ” … Hát nem, ami a legjobban bejött a dinamikus eseményrendszer , eszméletlen jóóóóóó, hihetetlen. Egyik karival ölöm Queensdale erdőbe a denevéreket, pókokat és beszól a nagy kéne neki még pluszba alma is , hát jó, legyen szedek párat, de a másik karival ugyanitt meg egy hatalmas pók mászott le a fáról, wtf? Kiszámíthatatlan mikor, mi, merre történik (nyilván 3. végigjátszás után már lehet majd nem … ), és sose kell joinolni, vagy várni az eventekre, ha éppen megtörténik és a környéken vagy riszat a game , te meg eldöntöd segítesz vagy nem. Nem nagyon emlékszem olyan MMO ra ahol lvl 4 en escortos “q-et” 40+ an csinálunk, semmi szervezkedéssel, és még igy rohadt sokan is izgalmas, ugye a skálázodásnak köszönhetően. Ráadásul nem sima escort q, hanem x szörnyhullám után , betörtünk egy barlangba és barlang végén boss legyőzése után befoglaltuk ugymond a bányát vagy nemistudom mi akarta az lenni :D Igy gyorsan nekem ez jött ki x))))

  3. Gergő
    2012. április 28. - 23:48

    Warrior-t kezdtem, ami eddig egy két kezes karddal a legerősebb. Azzal vannak a legjobb skilljei és azzal tudok a leggyorsabban ölni is. :)
    Először nagyon furcsa volt nekem a játékmenet, de most már kezdek belejönni. Az elején csak rohangáltam, kerestem, hogy hol is kell quest-et csinálnom. Annyira nem jön be ez a “szív”-es dolog, jobb amikor csak felveszem és leadom a questeket.
    Az eventek egyelőre tetszenek, ha a későbbiekben változatos és kemény ellenfelek lesznek benne, akkor nagyon fogok örülni. :)
    A pvp-t még nem próbáltam, de szerintem azt hagyom is egy másik nyílt béta hétvégére.

  4. nedvedicious
    2012. április 28. - 23:52

    Na akkor folytatom. Kicsit össze kéne szednem a gondolataimat, hogy élvezetesebb beszámolót készíthessek. Játék közben sok minden eszembe jut, de a nagy részét sajnos elfelejtettem XD
    Inkább úgy összességében azt emelném ki, hogy baromira tetszik, hogy tényleg mindenki megtalálja ami tetszik neki, vagy amihez éppen kedve van. Nem az történik, hogy megunom az egyik játékelemet, bezárom a játékot és elmegyek supermariozni, kodozni, wowozni, vagy mittomén milyen játékok vannak, hanem átmegyek pvp-zni, vwvwvwvw-ni. Annyi félét lehet csinálni, hogy azt sem tudom eldönteni, hogy épp mit csináljak. Nagyon jó kikapcsolódás, tipikus komplex játék.
    Nagyon nincs még kész :S Közel sem szerintem. Említettem chaten, hogy üresek az árusok, a pultok, nem lehet értelmes dolgokat kapni, berendezetlenek az épületek….ilyesmi. Ezek zavartak, bár valamelyest részlet kérdés.
    Én főleg PVE-ztem, bár nagyon tetszik a PVP, de utálok szerencsétlenkedni, ezért szerintem majd megjelenés után fekszem rá normálisan.
    Nagyon tetszett, hogy mindenki mennyire szereti használni a revive-vot :) Ha elestem, azonnal jöttek éleszteni, akkor is, ha közben szegényeket is lecsapta a mob x

    Még visszatérek!

    ui: nagyon üdvözlöm, hogy végre felléptetek az össze-vissza írogatók ellen ;)

    • ajve
      2012. április 30. - 19:31

      Hát nem tudom, de nekem nem tűnt berendezetlennek semmi, árusoknál pedig eltérő volt mit lehet kapni, egyik ezt ad a másik meg azt, ez teljesen jó. Főleg karma pontért volt nagyon sok minden. Na mindegy csak megjegyeztem, mindenki másként látja, voltak hibák nem is kevés, de nekem ez nem tűnt fel amit írtál.

  5. Loller
    2012. április 28. - 23:53

    Egyszerűen hihetetlenül jó, nem mellesleg 10 óra lazán elrepült vele ma.
    Pedig megmondom őszintén nagyon ritkán tudok ráfüggeni így egy játékra.
    Sorolhatnám mennyire tetszik a pvp, a skill rendszer, a dinamikus események stb,
    nem beszélve a világ hangulatáról(böszme jó:D)
    De inkább csak annyit mondanék, ez az első mmo, amikor nincs bennem az, hogy: hjajj mikor leszek már max lvl. Csak szimplán élvezem az oda vezető utat, és nem is igazán figyelem az xp csíkot.

    • Degnar
      2012. április 29. - 00:09

      +1, ugyan ez volt az érzésem :) Persze fontos a szintlépés a skillek megszerzése miatt, de valahogy nincsen benne az emberben az, hogy minél gyorsabban “túl legyen” rajta. Nagyon jól csinálták meg :)

  6. Degnar
    2012. április 28. - 23:56

    Nekem is szerencsém volt (eddig), körülbelül 12 órát tudtam eddig játszani. Nagyon pozitívak a tapasztalataim a játékkal kapcsolatban. (nem veszem figyelembe a bétából származó szerverszakadást, login issuet, ez mondhatni természetes, majd javítják a megjelenére.)

    Néhány reagálás más emberkék hozzászólásaira. Sokan írták, hogy szaggad a game, még olyan vasakkal is ami az enyémnél jobb (nekem i5 2500k gtx560 8 giga ram) gépem van. Ezzel full grafikán ment akadzás nálkül még akkor is, amikor wvwvw meccsen kb 40-en küzdöttünk. Akinek ennél jobb gépe van és szaggat akkor ott valami gebasz lesz a saját gépben. Szerverlaggok előfordultak, de a 12 rás játékidőmben ezt kb 3x vettem észre. Ebből mondjuk 2x le is vágott a szerver :)

    Pvp-ben néhény furcsaság még akad. Ugye strukturált pvpben felhúz 80-ra és megkapod a geart stb. Itt a HP-ban iszonyat különbségek vannak. A necromanceremnek volt 26.000 HPja, Mesmeremnek 21.000 HPja, engineremnek pedig 18.000 hp.-ja. Nem tudom, hogy ez direkt ilyen e, vagy esetleg még balanceolnak rajta, de ez egy lényeges életerő különbség. A másik pedig az, hogy nem egy jó dolog látni, amikor a thief 1 képességgel 4500-at szút beléd :) Ezt mondjuk csak egy játékos tudta produkálni, de az elég kellemetlenül érintett.

    Az open rvr(wvwvw) zseniális, aki szerette a warhammert akkor az vegye meg a játékot… tisztára warhammer 2.0. Laggok – fps esés nékül, megfűszerezve GW-s srácok jó ötleteivel. (változatos BO-k, siege weaponok, jól kialakított térkép stb)

    PVE-ben ami nekem nem tetszett: Nincsenek az eventek és a story line quested összahangban a fejlődéssel. Lvl 4 környékén lehagynak téged, így neked 2-3 szinttel magasabb küldiket kell csinálnod, amik viszont már komoly kihívást jelentenek. Egy idő után gyakorlatilag nem is tudod folytatni a pve-t. Persze lehet én csináltam valamit rosszul. Viszont ami pozitív, az eventek igen változatosak :) Mindenesetre amikor szintbe kell jönnöm, akkor csak elmászok pvpzni.. aztán már is boldog vagyok :)

    no, első körben ennyit, remélem mindenki bejut majd a játékba a holnapi nap folyamán.

    • ajve
      2012. április 30. - 19:42

      Én is úgy láttam hogy van némi lemaradás vagy túl gyors a szintezés, eleinte sokat számít hogy eventeket megcsinálod megnézel minden helyet waypointot stb. Később főleg Kessexben már iszonyatosan szintez szinte lépésenként megy fel a szintje a moboknak, belépek 16-os banditák várnak, tovább megyek már 17-18-as kentaurok jönnek még tovább akkor meg már 21-es szinten rohangásznak a mobok, én meg el előlük.

  7. antiqwiz
    2012. április 28. - 23:56

    Nekem sikerült Queensdalet (kezdő pályarészt) teljesen végigjátszani és lenyűgözött a játék. Még pvp-t nem próbáltam ki de a pve rész nagyon dinamikus, egyik eventből a másikba csöppen a játékos. A főhős story részét én unalmasnak találtam, annak ellenére hogy elementalisttel nagyon nehéz volt egyes része. Az emberek fővárosa hatalmas és lélegzetelállító, érdemes elidőzni benne. A harcrendszerre 5 pontot adtam az overall értékelésnél, a gothic sorozathoz tudnám hasonlítani. Az összes fegyverhez (elementalist) kipróbáltam az összes skillt és vannak közöttük egészen hasznosak/ötletesek, de vannak olyanok amikkel a játékos nem nagyon tudja felvenni a harcot. Úgy éreztem hogy a fire spellek sokkal erősebbek a másik három fajtánál. Ha valaki kezdő, mint én, arra figyeljen hogy amikor egy eventen sok játékossal együtt harcol, ne szakadjon el tőlük, mert pillanatok alatt földre teríti az ellenséges csapat. Hirtelen nem jut eszembe más, csak hogy nem bántam meg az elővételt.

  8. cathfaern
    2012. április 29. - 00:10

    Degnar :
    PVE-ben ami nekem nem tetszett: Nincsenek az eventek és a story line quested összahangban a fejlődéssel. Lvl 4 környékén lehagynak téged, így neked 2-3 szinttel magasabb küldiket kell csinálnod, amik viszont már komoly kihívást jelentenek. Egy idő után gyakorlatilag nem is tudod folytatni a pve-t. Persze lehet én csináltam valamit rosszul.

    Szerintem te. Én lvl7 voltam, amikor még lvl3-ra szintezett vissza :) Igaz én megcsinálgattam mindent amit találtam, nem rohantam a personal story után.

    • Degnar
      2012. április 29. - 00:15

      Lehetséges, hogy ez volt a gond.. Egyfolytában azt kergettem, de közben az összes pq.-t is megcsináltam.. No, majd holnap tesztelek.. egy melee-s karit még amúgy is próbálnom kell:)

  9. Endrosz
    2012. április 29. - 00:23

    1. Nem KELL a személyes történetet csinálni, ez nem egy lineáris kalandjáték, vagy egy egy tipikus MMO-s quest chain! A játék úgy van kitalálva, hogy kószálsz egy területen, és amikor már kinövöd, akkor mész a következőre. Ha a szintajánlásnál alacsonyabb vagy, akkor nézz körül ott, ahol vagy, menj be egy barlangba, segíts a néninek, csapd le az erdőben üvöltve körbe-körbe rohangáló grawl vezért (kedvenc eventem volt, nagyon lol), ésatöbbi.

    Én példálul a lvl6 személyest hagytam a fenébe, és elmentem a charr kezdőzónába, hogy megkeressem az Ascalon Catacombs dungeon bejáratát. Közben léptem vagy két szintet az eventekből meg felfedezésből. :)

    2. PvP nagyon más, én toltam, és ott bizony egy jól irányzott knockback vagy blind többet ér, mint +20% sebzés egy skillen. PvE-ben elementalisttel a staff/fire a király, de nem csak abból áll a játék. :)

    3. Az életerőbeli különbség része a balansznak, szándékos. Ele és thief alacsony életerőn van, 11000 körül PvP-ben, na ott kell észnél lenni, papírpáncélban és kevés élettel.: ) Bővebben: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Health

    A saját élményeimről majd a jövő hét elején írok, akkor tolunk posztokat. De egyet azért leírok a GW1-es veteránok kedvéért:

    A Variance Guildből valaki megtalálta a Temple of the Ages romjait, és jelentette, hogy aatxe-okkal van tele. :)

    • iceblaze
      2012. április 29. - 01:36

      És nem tolt egy véletlenül egy print screen-t? :(

    • CSabessz
      2012. április 30. - 20:05

      Én nem találtam ott ataxekat mert víz alatt van TOA…. még vizi dögöket se láttam ott :D

    • ajve
      2012. május 1. - 01:42

      Ilyen gyíkok pedig voltak ott, nem is egy talán, öltem őket vízben. Vagy környéken csak bementek a vízbe. Aatxe pedig nem tudott úszni, vagyis vízben harcolni, volt egy portal pont az üreg mellett.

  10. Endrosz
    2012. április 29. - 00:29

    Loller :

    ….
    De inkább csak annyit mondanék, ez az első mmo, amikor nincs bennem az, hogy: hjajj mikor leszek már max lvl. Csak szimplán élvezem az oda vezető utat, és nem is igazán figyelem az xp csíkot.

    Nagyon köszönöm, hogy ezt leírtad. Ezt volt az egyik fő célkitűzése a GW2 stábnak, hogy bármit csinálsz, élvezd, és ne a növekvő csíkokkal foglalkozz.

    Még mindig sok olyan ember jön más játékokból, akiknek az egyik első kérdése, hogy “mennyi és milyen az endgame content?”. Amire a szokásos válasz az, hogy “az egész játék endgame content.” A mostani béta hétvége után végre sokezer friss tanú van rá, hogy tényleg így van. :)

    Én magam is tanúsítom, hogy már a személyes történetem 2. epizódja is komolyan megfingatott, és állandó odafigyelést és taktikázást igényelt. Mindezt 3. szintű karakterrel.

    • hopp
      2012. április 29. - 02:45

      Néhány helyen talán egy kicsit túlságosan is nehéz. A grawl vezér és bandája pl. kb, 2 másodperc alatt megöl, ha nem figyelsz :D De amúgy tetszik, hogy nem lehet pizzázás közben játszani fél kézzel.

  11. kamuiboy
    2012. április 29. - 01:09

    Nagyon adja a játék, végigtoltam Queensdalet teljesen, személyes történetet ameddig a béta engedi kipörgettem, most Kessex Hillsen folytatom a fejlődést, röpke lvl 17ig jutottam így hirtelen. A fegyverekkel variálható skillek nagyon ötletesek, na meg az is hogy a tanulható skillek közül is én választhatom ki a kedvemre valót és tényleg játékstílushoz illően ki lehet alakítani a karaktert. Régen volt már hogy ennyire bele tudtam merülni a fejlődésbe egy játékban, elég jó kis játék lett. További pozitívum hogy a 3 éves gépemen max grafon teljesen jól fut. :)

  12. gwfan21
    2012. április 29. - 01:11

    Kérdésem lenne most egy. Asura kapuk hol vannak amivel el tudok menni LA-ba meg a többi faj városába?

    • hopp
      2012. április 29. - 02:43

      Legegyszerűbben talán Hero ablak, PVP fül, Be in the Mists. Ott van jó sok kapu

  13. Olivier
    2012. április 29. - 06:55

    Hat egesz hetvegen toltam, a ksiebb szakadasokat leszamitva. Egyszeruen nagyszeru!! :) Queensdale terulete 100%-osan kesz, Most epp Kessex Hills 3. szivet csinalom… Elementalista kent tolom, minden fegyverrel kifejlesztettem a skilleket, nekem a Staff/Air (lightning) combo jon be a legjobban. Bar eleg hamar megszoktam, hogy valtogatom az Attumenteket vagy miket, konnyu raerezni, nem olyan bonyolult mint ahogy azt paran irtak regebben.. Nekem legalabbis egeszen jol jatszhato, jelenleg lvl 17-es de iszonyat elvezetes a jatek. Es tenyleg nem nezi az xp-bart az ember, teljesen mas jatekelmenyt nyujt mint mas MMO. Emelett bejartam Divinitys Reach-t, felfedezten mindent, gyonyoru a grafika (szerencsere eleg jo a gepem, szal tutdtam fullon tolni) A varosban kiabalo npc-k hangja kicsit idegesit egy ido utan, de nem olyan zavaro. A szakmakat is toltam kicsit, ott akkora attoret meg nem lattam, bar eleg alacsony szintu. Esett jatek kozben 3 mystic chest, vettem is kulcsot, a tartalma , meg buff cuccok, XP boost, Ital ami tehenne valtoztat, stb, egyeduli hasznalhato az valami eztrem sarlo volt :D Amit novenyek gyujtesere hasznalsz. Mindent osszevetve nagyont tetszetos game. Tenyleg nem unatkozik az ember, a vilagban mindig tortenik valami, mindig van mit csinalni, es eszre sem veszed, hogy repul az ido! Reszemrol a jatek nagyon megerte a penzet! Szamomra legalabbis, iszonyat jo a tobbi class is, toltam mesmert, warriort, de az ele jott be legjobban, szal az is maradak az eles jatekban… Az aukcios hazzal gondok voltak, nem igazan lehetett vasarloni, hibauzi majdnem mindeg, de maga a mukodesi elve nagyon jo, szerintem az egyik legjobb MMO-s AH. Nalam a jatek 99/100. -1 a kicsit idegesito hangok miatt :D

    • Oviom
      2012. április 29. - 09:13

      Akkor szerintem a feedback-nél említsd meg, hogy örülnél ha az NPC hangok kikapcsolhatóak lennének. (monnyuk előbb nézd meg, hogy nem-e az alapból).

  14. Olivier
    2012. április 29. - 08:09

    Ja igen a kedvencem a falra felragado hordok :DDDDDD

  15. mylittlepwny
    2012. április 29. - 08:42

    Én is nagyon élveztem kb ugyanazokat írhatnám mint ti csak annyi negatívumot jeleznék hogy ugye én elejétől fogva már ugyterveztem hogy haverjaimmal fogok jatszani de egyszerűen ezt nem tudtuk megoldani sajnos se PVEben sem pedig PVP-ben PVE-ben egyszerűen mindig mas overflow szerora kerültünk sehogysem tudtunk jegyutt jatszani PVPben pedig hiba partyba voltunk csak egy embert hivott be utanna derult ki h a pvp-s csákóanal lehet joinolni ugyanarra a szerverre de akkor meg nem biztos hogy egy csapatba tett minkt össze ugyh ezeket remélem megoldjak hogy lehessen pvp premade team meg pve a partyba lévő embereket ugyan arra az overflow szerverre tegye ezek kivételvel nagyon élveztem a játék minden percét ma már nem lesz lehetőségem játszani vele idő hiányába de ez a másfél nap fergeteges volt!

    • Olivier
      2012. április 29. - 09:06

      Ja igen ez az owerflow- serveres dolog nekem is feltunt. Eleg gaz, hogy ha partiban vagytok nem tesz mindkettotoket oda… Rem javitjak… Ettol eltekintve, nagyon jo kis mmo :)

  16. 2012. április 29. - 09:34

    Akit érdekel, van fenn kb ~500 screenshotom, human thief és meso.

  17. 2012. április 29. - 13:59

    A magam részéről csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Gyönyörű a játék, minden a helyén van. A questek, dynamic eventek, minden szuper. Simán eltöltöttem 4-5 órát este 11-től hajnali 4-5 óráig, úgy, hogy szinte észre sem vettem.
    A hétvégén majdnem teljesen felderítettem Queensdale-t, megcsináltam 3-4 eventet a személyes történetből. És ez a teljes játéknak csupán kb. 2%-a!
    Kipróbáltam a PvP-t is, tényleg nagyon jó, bár leginkább egy hatalmas AB-ra emlékeztet: ugyanolyan kaotikus. A maga részéről fogalmam sem volt róla mit csinálok, lol. Persze ebben talán az is közrejátszott, hogy a default skill setet vittem magammal és nem saját magam raktam össze. Az talán jobb lett volna.

    Ja, és íme itt van a Temple of the Ages. Illetve ami megmaradt belőle:

    A többi részét ugyanis víz alá került:

  18. Gyurie
    2012. április 29. - 15:00

    Szeged ostroma is szerepel a játékban:

    • 2012. április 29. - 15:30

      ehh:D

    • nanomano
      2012. április 29. - 15:41

      jártom erre én is. jót nevettem rajta :D

  19. Arallion
    2012. április 29. - 16:13

    Nem vagyok benn a bétában, ezért nincs tapasztalatom vele, de több helyen is írogatják hogy eléggé hiányos a játék, sok bugos event, placeholder-ekkel van tele, stb. Ezek miben nyilvánulnak meg? Néztem pár streamet, semmi különöset nem vettem észre, bár nem is tudom hogy mit kell keresni. Mennyire tűnik késznek a játék tartalmilag? tehát nem optimalizáció meg szerverbugok stb szempontból.

    • Degnar
      2012. április 30. - 14:49

      Én nem vettem észre ilyesféle hiányosságokat. Amin még változtatni kellene az pls a tradereknek a portékáik. Biztosan fog még változni a game a megjelenésig, de szerintem akik kipróbálták a mostani bétát, azok nem csalódtak :) És a hiányosságokra még rengeteg idejük van… hiszen még release datet sem adtak :)

  20. Napoleon
    2012. április 29. - 16:23

    Sziasztok! Olvasgatom itt a fórumot és ilyeneket látok hogy: 1. Queensdale területe 100% osan kész. 2. A béta alatt gyorsan felhúztam magam level17 re. WFT?? Így elég gyorsan meg fogom unni a játékot ha megveszem. Röpke 1 hét alatt level 100000000 leszek és most a visszaszintezést nem veszem figyelembe mert az másodlagos nálam. Ez tényleg ilyen gyors játék?

    2. Kérdés: Látom hogy sokan írták hogy hihetetlen durva gépük van és úgy MÁR nem szaggat. Nekem csak egy 2,4 két magos 2 gb ram és egy 3 éves ati kártyám van. Jobb ha a játék helyett kicsit a gépemre költök előbb?:)

    • 2012. április 29. - 16:55

      A szintezés tényleg gyors. De kit érdekel?:D Mármint, haladok gyorsan én is, de nem is figyelem hanyas vagyok. Nagyon élvezetes a játék az eventekkel, felfedezéssel krafftal mindennnel. El lehet érni a 80at hamar, ez nem kérdés(visszaszintezés alatt nem tudom mit értesz). de nem is erről szól, ugyanugy ahogy a gw1 sem a szintről szólt. rengeteg mindent lehet benne csinálni és a szintek csak azért vannak hogy korlátozzák a tartalmat, hogy ne level1 en menyj a 80 as területekre.

      a géped, bár nem írtál róla sokat, lehet gyenge lesz, de ez csak béta. a végelegesig sokminden változik majd úgyis.

    • Endrosz
      2012. április 29. - 17:34

      1. A szintezés 20. szintig elég gyors, fokozatosan lassul, és utána 20 és 80 között másfél óra egy szint átlagban. 80. szintre 3 dungeon van, egyenként 4 változatban. Egyébként a magasabb szinteken egyre több a tenni- és felfedeznivaló, például a tereprejtvények (puzzle challenge), amikbe tucatszámra lehet ölni az órákat. A játék lehetőséget kínál arra, hogy a barátaid személyes történetében is részt vegyél. Még azonos fajon belül is egészen más tud lenni a sztori, ezt tapasztaltuk egy utcagyerek és egy nemes származású ember viszonylatában.

      Másrészt ez egy havidíjmentes MMO, és ezért csakis önkéntes timesinkek vannak benne. Ha úgy érzed, hogy végképp “kijátszottál” egy karaktert, akkor jöhet egy alt, jöhet a PvP, jöhet a WvW, korlátlan ideig — mindezt megkaptad, amikor kifizetted a játék árát.

      Ja… ööö.. említettem már, hogy elképesztő mennyiségű achievementet lehet hajtani? ;) Ha tartós időtöltésre vágysz, megkapod, hidd el….

      2. Szerintem várd meg legalább a következő bétatesztet, amikor már lesz graf. kártya optimalizálás a kódban. A mostani “ilyen gépem van — így ment” bekiabálások nem igazán mérvadóak, és a helyzet most már csak javulni fog ezen a téren.

  21. braveone
    2012. április 29. - 16:38






    nincs mit mondani kerem kapcsoljak ki…
    lvl17 hunter,13 ele,tobbi csak proba,valoszino ezek lesznak a mainek,engi meg erdekel..
    nehez lesz kivarni a megjelenest,.

    • Soner
      2012. április 30. - 11:33

      Én is csináltam screent Szegedről…:D

  22. west012
    2012. április 29. - 17:40

    én enginner-el toltam elég jó volt de megmondom öszintén még mindig nem tom milyen kaszt lesz a végleges amivel kezdek mert mindegyik nagyon tetszik arra lennék kiváncsi hogy a tief-el tényleg olyan nehéz játszani mert azt nem probáltam. amugy tényleg király a játék már alig várom hogy megjelenjen.Bár meg kell hagyni néha tényleg nehéz egy kicsit de nem lehetetlen tovább jutni:)

    • tcariddi
      2012. április 29. - 20:12

      Én ráhagytam végül mert a íjászkodás nem az én stílusom, a heal skillje nagyon gyenge. Nem is tud gyógyítani magán csak regenerálódik egy pár másodpercig (igaz azt láthatatlanul teszi). Gyakorlatilag ez egy melee tipusú karinál nagyon zavaró, hogy állandóan menekülni kell. Később lehet, hogy kiegyensúlyozódik, de nekem nincs türelmem az ilyesmihez.

  23. tcariddi
    2012. április 29. - 20:05

    Csak ma reggel jutottam be a 9-es kód miatti problémák és az engedmény miatt. Ma egész nap toltam, de ennyi elég volt. Mindent kipróbáltam ami érdekelt. talán a craftolásra nem jutott már energiám. A pvp nem érdekel.
    Érdekes, hogy eddig elementalistot akartam indítani, az is meg volt, hogy milyen fegyverrel melyik elementre specializálva, kb az is, hogy milyen utility skillel stb.
    Ehhez képest nekem nem jött be az elementalist. Nem akarom fikázni egész egyszerűen nem olyan amilyennek elképzeltem. Indítottam ember elem.-ot, norn elem.-ot, norn thief-et, norn rangert, végül charr guardiant, majd még egy charr guardiant másik légióból, mert magam is csodálkozom rajta, de a charr történet tetszett a legjobban. Legalábbis amit láttam belőle.
    Nem arra mentem, hogy felhúzzam a karit magasabb szintre, hanem, hogy kipróbáljam a billentyűkiosztást, amit előre elterveztem, és menetközben teljesen megváltoztattam (ESDF hiába praktikusabb, ha az ember wasd-hez van szokva). Megnéztem a personal story-kat, teszteltem a skilleket. Játék közben egész más, mint amikor a leírásokat olvasod, vagy videón nézed. Végül abban maradtam, hogy asura guardiant fogok indítani. A lore-t meg majd valahogy összeegyeztetem. A játékstílusban ez áll legközelebb hozzám. Majd úgy csinálom, hogy a zealous meg hasonló jelzőkkel ellátott skilleket nem használom a karim kialakításánál.
    Ami kicsit csalódás: az, hogy dinamikus event ide-oda, pusztán a personal storyval nem tudsz ellenni, mert nagy lvl különbségek vannak. Egyedül iszonyú nehéz, és elég hamar az lesz. Még nagyon népes partyval sem lehet zergelni az eventscaling miatt (ez utóbbi tul. képpen pozitívum).
    Ami tetszett: hogy nem volt szükség semmilyen kommunikációra. A játékosok maguktól verődtek csoportokba, és magától ment ment az event után mindenki amerre akart. Egyszer sem kellett élesztésért könyörögnöm, mindenkinek természetes volt, hogy a bajbajutott társán segít. Ha meg egyedül voltam a “halál beálltakor” akkor sem történt semmi respawn, és kész, a büntetést észre sem lehet venni. A ruhákat egyszerű karbantartani, elég sok a javító NPC.
    Fegyvert viszont már keveseb helyen lehet kapni. Ami azért rossz, mert ki akar kimaxolni egy skillbart tök fölöslegesen egy olyan fegyverrel amit úgy sem fog használni, de ezt kapta starter cuccként?

    Ami a lagot illeti nincs túl nagy teljesítményű gépem, de egész nap tökéletesen szaggatás nélül játszottam. Az overflow szerverek tökéletesen működtek, észre se lehetett venni, hogy tumultus van. Többször kiléptem, és probléma nélkül vissza tudtam menni.
    Igaz, végeztem egy kis kutatást és egy olyan szerverre mentem direkt ahová nagy guild, vagy fansite nem vonzotta be a közönségét.

    Anet-re haragszom, hogy ilyen sokáig tartott nekik rájönni, hogy hibás meghívókat küldtek ki, és azért is mert másra akarták kenni kezdettől fogva, és talán még mostanáig sem hangzott el hivatalosan bocsánatkérés. Beismerték 2 nap után a hibát, jóvátették…? háát nem tudom én elégedett vagyok, mások nevében nem beszélnék. Ne feldjük folyamatosan adták alánk a lovat, hogy próbálkozzunk újra, meg indítsuk újra a klienst stb. ráadásul a kommunikációjuk csapnivaló volt! Sajnos manapság aki jóhiszeműen vár, és nem reklamál azt leszarják. Biztos vagyok benne, hogy a reklamálók áradata miatt került sor arra a döntésre ami végül nekme is biztosította a lehetőséget, hogy kipróbálhassam a játékot. A következő eventre nem számítok részvétellel, de, ha meghívót kapnék előbb 2x is rá fogok kérdezni, hogy ez most tényleg, vagy…

    Na összefoglalva ennyi. Rövidebben nem tudtam bocsi.

    • Vanity
      2012. április 29. - 23:27

      szép kis írás volt részem nekem is kipróbálni a mai nap charr engineert kezdtem 8-9 es szintig vittem majd belekezdtem egy thiefbe rangerbe ezekkel csak pvp ztem bg-ken thief nagyon imba tud lenni rangerrel könnyű játszani engemet a beta eddig maximálisan meggyőzött mind pve mind pvp részen

  24. 2012. április 29. - 21:55

    Arra rájött valaki, hogy a norn barlangban a shamanos skillt hogy lehet megszerezni? Néha kiírja, hogy öljek meg valami shaman maga-t, de nem is látom, aztán eltűnik. Ugyanaz a barlang, ahonnan a zsákokat kell kihordani.

  25. 2012. április 29. - 22:09

    Azért az merész kijelentés, hogy “hibátlan minden”. A tranzakciós rendszerben simán lehet gyémántot veszíteni, a kereskedés alig működik, a skillekben szép számmal van bug, az pedig rémes, hogy el tudod lőni a 2-3 perces cooldown-nal rendelkező skillt olyan játékosra, aki eleve a hatótávolságon kívül van, vagy takarásban. Az Aionban volt egy ideig hasonlóan idegesítő megoldás, ki lehetett mozogni a már ellőtt skill hatósugarából. Hamar rájöttek, hogy ez nem jó, jött rá a patch.

    Itt meg simán lehet olyan messze az ellenfél, hogy semmiképp nem ér el odáig a drága skill, mégis engedi ellőni.

    Inkább alfa, mint béta.

    • nathriel01
      2012. április 29. - 22:27

      Hát, pedig ezzel jobb ha megbarátkozol mert a skillek így fognak működni megjelenéskor. Kicsit többet kell majd gondolkozni és tervezni a billentyű veregetés mellett/helyett.

      • 2012. április 30. - 02:10

        Az nem stratégia/ész kérdése, hogy kitaláljam, milyen messze van az ellenfél. Számomra nem ad hozzá a játékélményhez, hogy ennyi skill mellé tud menni. Az első részben nem is tudtál elszaladni a skillek elől. Az úgy pont jó volt. Attól még nem kellett össze-vissza nyomkodni. Sőt. A ranger messzebbre lőtt, mint a mesmer, nagyon komoly taktikai szerepe volt ennek.

        Ezzel együtt mondom, hogy jobb a PvP, mint bármi más játékban, amivel a GW1 óta játszottam. Kiegyensúlyozott, izgalmas, nem zerg és nem item alapú. Összességében nagyon tetszik. Csak nem látom feketén-fehéren a kérdést.

        Hogy hogyan jelenik meg majd a játék, arra nem fogadnék a helyedben. Félek, hogy még háromnegyed év, mire kijön.

        A nem PvP része nagyon nincs kész. Ha beszélsz a NPC-kel, látni fogod, hogy a dialogok nagy része egyszerűen nem lehet a végleges változat.

        A grafika hangulatáról csak jót tudok mondani. A charr karakterek is szeretnivalóak, miközben erőt sugároznak. Az art director érti a dolgát, ezen a téren 10 pont.

        Szépek a ruhák, jó a dye rendszer, és bár keveset tudtam foglalkozni vele, jó lesz a crafting is. Azonnal, amint hozzá fogsz, értelmes tárgyakat gyártasz. Ezt szeretem.

      • ajve
        2012. április 30. - 23:16

        Szerintem is barátkozz meg vele, range belőhető úgymond, bárhol gyakorolhatsz.
        GW teljesen más. Ez a rangernek nagyobb a hatótávolsága mint a mesmernek meg elég vicces, egyik caster fix hatótávval, még rangernek fegyver és domborzat függvénye is íjjal a hatótáv (longbowval magaslatból dupla agro távolság is simán lehetett). Teljesen értelmetlen a kettő összevetése.

  26. CSabessz
    2012. április 29. - 23:45

    Hát összefoglalásul… hogy is mondjam hogy ne legyen gáz. DE ez a gém K*rvaJÓ :D

  27. braveone
    2012. április 30. - 10:08

    nah meg par screen,




    aki kihagyta,vagy nem volt ra lehetosege de erdekli,en batran ajanlom,wow,lotro,swtor es meg sok mas utan itt az en mmo-m,ez az amit kerestem,amit sajnalok hogy meg sok munka van hatra,de csak elkeszul egyszer..

  28. 2012. április 30. - 10:20

    http://kepfeltoltes.hu/120430/1267340505gw002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Harcos 19 lvl Én csak Pve és craftban (weaponsmith 98ig sikerült felhúznom) működtem de nekem nagyon tetszik. Főleg a craft kb első perctől olyan cuccokat lehet gyártani amik tényleg hasznosak más nem eladni más játékosoknak. ( Most hétvégén még nem nagyon ment a trade de azért sikerült egy aranyat összeszednem :D ) Meg tetszett hogy fejleszthettél fegyvert különböző pluszokat rátéve és így nem az volt hogy csak egy fajtát tudsz hanem 3-6 félét lehetett kihozni egy fegyverből. De a legjobban ami fogyott az a pajzs volt vitték mint a cukrot és nem utolsó hogy kevés anyagból meglehetett csinálni. Harcosnál nekem a kedvenc fegyvereim a kétkezes kalapács, két kezes kard, meg a puska volt a nyerő. Végig toltam a Norn kezdő területet 100%-osan meg a fő küldetéseket is a vége felé már kemény volt de puskával és folyamatos futással elég jól átlehetett vészelni. A kedvenc szív-esem az volt mikor a nyúl kaját kellett össze szedni és futni kellett a nyulak elöl mert különbem lerúgtak és menni kellett másikért =)

    • erasmus
      2012. április 30. - 11:21

      Na azt a nyulast de rühelltem míg rá nem jöttem mit kell csinálni :), inkább csak ijesztgettem őket

      • 2012. április 30. - 12:05

        Szerintem vicces volt :D

  29. Spden
    2012. április 30. - 11:25

    a bétámon kedvenc karakterem,alias Kolbászfej: http://kepfeltoltes.hu/120430/gw001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (charr)
    Maga a játék nagyon tetszik hibái ellenére,de ugyis kijavitják! Remélem mindenkinek tetszett a játék,ami engemet is meglepett,hogy mégse 30lvl a határ bétámon,látható a képemen. Az elsö dungeon(Ascaron Catacombs) le van zárva,az kicsit sziven szúrt,hisz az volt a célom,hogy kiprobáljam.

  30. Myrrdhinn
    2012. április 30. - 11:33

    Nemrég lett vége a záró eventnek, mellyen nem csak a bétát, hanem egyben egy epic hétvégét is befejeztem. :) Összességében, pozitív élményekkel, és tapasztalatokkal hagytam el Tyria földjét. Jó lesz ez az MMO, ha kijön a végleges változat. :)
    Én, human elementalistet kezdtem először, mivel már a béta előtt kb hetekkel kinéztem magamnak ezt a kasztot. :) Személy szerint, nem csalódtam benne. Nagyon élvezetes játszani a máguskával :D. Rendkívül változatosan lehet vele játszani. Ha kellett elővettem a staffot, és meteorzáport, és láva kitörést zúdítottam botor ellenfeleimre. Rosszul állt a szénám? Nem probléma, elő a water attunment, és egy gejzírt idézve, felgyógyítottam magam, és a közelben lévő társaim. Rám rontott két warrior? Hmm.. Átalakultam egy hatalmas tornádóvá, és elhajigáltam őket sebezve őket, és menekülést biztosítva nekem. (Habár, többnyire nem erre használtam.)
    Még sorolhatnám az izgalmas és akciódús jeleneteket amikben részem volt vele, ám elég annyi, hogy mindenre helyzetre, van egy trükk a mágus tarsolyában. ;)
    Na, de elég ennyi az elementalistről. Beszélek egy kicsit a fejlődésről, sztoriról is.
    Végre.. vééégre szakítottunk azzal a hagyománnyal, hogy felkiáltójelet keresünk az npck feje felett. Már réges rég ki kellett volna ezt találni. Hatalmas élmény volt egy-egy kihívással szembenézni, játékostársaiddal az oldaladon. Ahogy már korábban is írták, tényleg az volt, hogy (mondok egy konkrét példát :)), Queensdale alsó részén, egy kisebb outpost (őrposzt szerűség :D), környékén jártam, amikor is jött egy figyelmeztetés, hogy a Seraph, megpróbálja visszafoglalni a helyet, a kentauroktól. Nem is kellett több, hazafiként, rohantam, hogy segíthessek, hős katonáinknak. Néhány játékos szintén így tett, néhányan pedig már ott voltak. Kb, 8-9-en lehettünk, amikorra megérkeztünk. Csak úgy hemzsegtek a kentaurok a “bázison” Remekül megcsinálták azt, ahogy néha futottak utánpótlás fegyverért, és egyébért. Derekasan védték azt a helyet. Tényleg úgy éreztem, hogy egy csatatér kellős közepén vagyok, és hatással vagyok a harc kimenetelére. Ha valaki lekerült a földre, mindenki azonnal, kérés nélkül a segítségére sietett, vagy éppen próbálta fedezni a többieket, akik éppen élesztik az illetőt. Kb, egy negyed órás brutális csata után, győztesen foglaltuk el a területet, és a Seraph kiépített egy bázist. Sajnos azonban, a kentaurok közül néhányan el tudtak menekülni. Kb, 5 perccel később, az a néhány túlélő, hozott magával erősítést, és vissza akarták foglalni tőlünk a helyet. Persze, a hős katonákat, és játékosokat nem lehetett megállítani. 12 hullámon keresztül védtük a bázist, és most már kiírtottuk őket, mind egy szálig.
    Nah, ilyen egy “átlagos küldetés” a GW 2-ben. De, persze még volt számtalan más is. Pl egy gáton lyukakat kellett betömni, graffitiket lesúrolni a falu épületeinek falairól, patkányokra vadászni, stb stb. Volt olyan is, hogy 1-2 dinamikus eventtel máshol is találkoztam, de ígérték, hogy kb 1-2 hetente frissíteni/bővíteni fogják az eventeket, szóval ezzel nem lesz probléma.

    Amit korábban már megjegyeztek, a personal story tényleg olyan, hogy 14-15-ös szint környékén már 2-3 szintenként folytatódik. Mivel béta volt, és kevés idő volt rá, én ezt nagy szintkülönbségnek találtam, de mivel a megjelenés után annyi időm lesz rá, hogy befejezzem, amennyit akarok, ott már nem hiszem, hogy probléma lesz. Viszont a fejlődésnél úgy éreztem, hogy ahhoz, hogy szintet lépjek, kb minden eseményen részt kell vennem. Ismételten, én a sztori miatt szerettem volna minél gyorsabban nagy lenni, de amikor elfeledkeztem róla, hogy azt is “kéne csinálni” akkor tényleg nem is tűnt fel, hogy xp-t kapok, vagy hogy szintet lépek. :D
    Egyébként, a személyes történet nekem tetszett. Néhány helyen nem stimmeltek vele dolgok (pl, más volt a szöveg, mint a szinkron, vagy néha a videó indulása is késett (tudom, ezeket írták, hogy problémák. Majd javítják :))), ettől eltekintve, remekül szórakoztam. Különösen a Charr történet tetszett nagyon. Kicsit a Mass Effectben feltűnő Krogan fajra emlékeztetnek a Charrok. :) Őket is nagyon bírtam, szóval nem is vártam kevesebbet itt sem :)
    Egyébként, minden népet nagyon jól megalkottak és kitaláltak. Tényleg úgy éreztem, hogy nagy történelmi múltja van a fajomnak és pl a charrok és az emberek között még elég puskaporos volt a hangulat. :)
    Ehhez hozzátartoznak a városok is. Nos.. ezek tényleg városok! El lehet felejteni a többi MMO “fővárosait”. pl A wow összes faj kezdővárosa beleférne Divinity’s Reachbe. Először aggódtam kicsit, hogy egy ekkora városba el fogok veszni, és nem találok meg semmit. Szerencsére vannak teleport pontok, amik a városon belül ingyenesek. Ezeknek hála abszolút jól lehet tájékozódni, és eljutni oda ahova szeretnél. Minden város remekül ki lett dolgozva, és szinte él az egész hely. Nem hallottam két egyforma párbeszédet, a 3 nap alatt, pedig rengeteg beszélgető npc-vel találkoztam. Olyan volt, többször is, hogy beszélgettek, ám amikor melléjük értem, elkezdtek suttogni, vagy éppen, khm.. érdekes hangot adtak ki.
    Voltak olyanok, amiken szakadtam. (két csaj beszélgetett, majd mikor elmentem mellettük: Hmm.. láttad a ruháját? – Nem figyeltem.. jobban lekötött a sármos külseje :D).

    Uhh.. Bocsi a hosszú posztért. :$ De, még nem fejeztem be. :D
    Most egy kicsit rátérek a pvpre, és az irányításra.
    Nekem nagyon bejött az irányítás, és a karakter kezelése. Hamar rá lehet érezni. Drága párom is kipróbálta a játékot.. Háát.. neki az elején nagyon nem ment. :D Összezavarta a sok gomb. :D Persze, ő is belejött néhány event után.
    Na de, most jöjjön a pvp. Epic. Kb ezzel össze lehetne foglalni. A structured pvpben ugye 80-ra felhúz a játék, és minden képességet és traitet megkapsz. (Még a mistben, ami amolyan pvp várakozó hely, be lehet állítani mit szeretnél használni, finomhangolni lehet a karaktert.). Írták előttem, hogy néhány kasztnak sok hpja van, néhánynak kevés. Teljesen a te “beállításaidtól” függ, hogy mennyi hpd van, vagy hogy mennyit sebzel. Persze azért vannak alap eltérések, de aki pl több hp-t tesz magának, az sebzést, vagy védelmet áldoz fel érte. Megvan az egyenértékűség elve. (Fullmetal Alchemist, FTW :D). Az elején úgy éreztem, hogy kiegyensúlyozatlan valamennyire. De, aztán több karaktert is kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy mindegyik beteg, ha jól használod őket. :D A structured pvp Tényleg, a skilltől függ. (Ebben azt is értem, hogy hogyan állítod össze a gearedet, vagy hogy mire traitezel.) Ha jó vagy, akkor még kevés hpval is darálsz. Erre a legjobb példa a rogu. Pfúú azokat de mennyire utáltam. Ha valaki jól csinálta, és nem figyeltem oda, sec perc leszedte a hpm felét- háromnegyedét. Veszélyes nagyon, és sunyi. Ám, nem volt az hogy a rogu ellen mindig hátrányból indultam, vagy olyan hogy egy kaszt megöli azt a bizonyos kasztot. Legközelebb már jobban odafigyeltem és időben tudtam reagálni a támadásokra. A hétvége során a necrot, rangert, elemet, warriort, és a guardiant próbáltam ki. Mindegyik tetszett, ám lehet én voltam vele béna, de úgy éreztem, hogy a warrior kicsit gyengusz volt közelharcban. Kevés védelme volt. Ám amikor rifle-re váltottam, akkor nem lehetett megölni. :D
    Huh, ha még olvastok, akkor írok kicsit a wvw-ről is. Én a guild szerverén voltam, és PWN-oltunk a world pvpn. A béta során 3x-4x nullázták a pontokat, valószínűleg azért, hogy más szerverek is megtapasztalhassák azt, hogy milyen győztesnek lenni. Nos, elárulom, a mi ellenfeleink nem nagyon tudták. Minden szervert bealáztunk. :D
    Egyébként, hatalmas élmény. Én Lineage 2-vel kezdtem annó MMO pályafutásomat, és már abban is voltak vár ostromok. Aki tudja miről beszélek, annak elmondhatom, hogy ez is fenomenális és epic élmény. Ám, itt még jobb is. Több lehetőség áll rendelkezésünkre, mind támadó, mind védő szemszögből.
    Ismételten, elementalistommal, pl néhány másik játékos társaságában kb 1 órán keresztül védtünk hősiesen egy erődöt. A távolsági mágiámmal féken tudtam tartani a támadókat, akik kb 2-3x-os túlerőben törtek ránk. Sajnos jött erősítés és már mi is fáradtunk, szóval végül bevették az erődöt, de leírhatatlan élmény volt.
    Sajnos az én notim, proci tekintetében nem olyan izmos mint kellene, ezért a wvw-ben, illetve amikor nagyon nagy tömeg (30+) gyűlt össze akkor igen csak diavetítés szerű élményben volt részem. De, persze, ez majd a későbbiekben javulni fog. Pl, azt vettem észre, hogy kb ugyan úgy futott a játék fullon, mint mediumon. Egyedül az árnyékok felhúzásával változott az fps szám, de a többin kb ugyan olyan volt. Remélhetőleg a következő bétánál már a videó kari is számítani fog, mert akkor szerintem nem lesz probléma a szaggatással.

    Voltak persze, bugok is, és apróbb kellemetlenségek, pl szerver fagyások, login szerver behalás, stb. De, ezek egy béta velejárói. Ilyenre nem lehet felkészülni, bármennyi adatot is gyűjtöttek az előző teszt során. Hatalmas különbség van 100k és 4-500k+ játékos között.
    Remélem, hogy az overflow szerverekkel majd kezdenek valamit a későbbiekben, mert ahogy írták már, ha partyba vagy, akkor hatalmas gondokat tud okozni.
    Egyébként, még elég sok munkálatot igényel a játék. Sok dolog még nincs kész teljesen, és vannak amiket át kell gondolniuk. Még néhány hónapig biztosan el fog tartani a fejlesztés, de úgy gondolom, hogy inkább tartson egy picivel tovább, de akkor egy rendesen optimalizált, és remekül működő játékot kapjunk. :)

    Szóval, összességében nagyon élveztem, egy remekül megtervezett, és tényleg új, forradalmi MMO-t kapunk majd, ha megjelenik. :)

    Oh, és végezetül. Vicces volt a záró event. Többre számítottam őszintén szólva, de most miután már vége. utólag belegondolva, jó volt. A norm kezdőterületen megrednezték a naagy vadászatot, ahogy ők hívják, és az ilyen gyenge állatkák, kb bossokká váltak. A legdurvábbak a malacok voltak. Néha azok one shootoltak, ha nem vigyáztam eléggé. De, voltak patkányok, madarak, sőt még egy gyilkos nyuszi boss is volt. :D

    Nos, köszönöm annak, aki kitartó volt, és elolvasta a regénykémet, és.. találkozunk a következő Bétánál! :)

    Myrrdhinn

    • rynraughrriddrn
      2012. április 30. - 11:49

      Remek kis iromány, a 98 százalékával egyet is értek. :D

    • Daeve
      2012. április 30. - 21:32

      Jó volt elolvasni, végre nem egy helyesírási hibákkal teli iromány. :)

      • Myrrdhinn
        2012. május 1. - 11:00

        Köszönöm! Igyekeztem :)

  31. erasmus
    2012. április 30. - 11:39

    Péntek szombaton, pve-ztem thieft necro-t és rangert toltam fel lvl10ig, az elején sokat bénáztam, meg miután megcsináltam egy szivet már futottam el, így hamar nagyobb területre jutottam mint ami voltam, a rangernél már rutinosan vártam a szivek környékén, hamar jöttek ahhoz közeli eventek, szal nem kell elrohanni ha befejeztél valamit egyből. Necro elég jó pve-ben 4-5 mobokat le lehet verni egyszerre. Már a kezdőzónákban is vannak gondolom “zóna fő eventszerűségek” pl charroknál óriási charr tűz gólem. Ilyen nagy dögöknél kicsit jobb lootot hiányoltam, az xp-t és karmát azt adott rendesen az event.

    WvW is nagyon jó igaz a kapudöngetés unalmas volt mert ostromfegyvereket nem nagyon használtak gondolom mivel mindenki kis szintü volt, így lóvé se volt hozzá. A legjobb Wvw-s pillanat mikor az eternal bg-nvégre bejutottunk a központi vár halljába már mardjnem kivertük onnan a kéket mikor befutottak a zöldek is na az kész káosz volt de azért sikerült nyerni. Egyedül a waypontokat hiányoltam majd biztos lehet várakhoz olyan fejlesztést is cisnálni mert így rohadt sokat kellet futni ha a tömegtől távol haltál és nem volt ki élesszen.

    PVP-ztem is a ranger nagyon bejött longbow és greatswordel lehetett aprítani. Necro olyan átlagosnak találtam pvp-ben thieffel és rangerrel is inkábböltem őket mint megfeküdtem volna. A thief meg teljesen változó volt, a nagoyn gyengéket simán bevertem vele a jobbak meg simán kiiktattak viszont van egy downded képessége a 2. amivel elteleportál egy kicsit arréb ha szerencséd van vaalmi rejtett helyre rak simán feléledhesz vagy ha nem figyel dolga végezetlenül elmegy. Amit ellenfélként nagyon utáltam és ma reggel még nyomtam egy kicsit ellenfélnél 3 mesmer volt és jók is voltak vele nagyon szemét egy kaszt azt se tudod kit üss aoe-nélkül nem ngyon tudtam mit kezdeni velük.

    Köv bétában tuti kipróbálom a mesmert mert kíváncsivá tett pedig eddig nem terveztem.
    Amit még érdekesnek találtam hogy warrior láttam a legkevesebbet utána engit, és elét bár abból azért több volt mint az előző kezzőből.

    • 2012. április 30. - 14:01

      Pedig PvP-ben a warrior gyönyörűen aprít. Én nem szoktam warriorral játszani, és most azon kaptam magam, hogy egy charr harcossal rohangálok, a mesmerem meg tűkön ül, hogy mikor foglalkozom újra vele.

  32. chuckygwzik
    2012. április 30. - 11:50

    Eszméletlen jó imádtam. 1 nagyon nagy baj van ezzel a játékkal, az hogy még nincs kiadva :) Látva a bétát, a játékot, azt kell mondjam megérte/megéri várni :) Csupa jó élmény, könnyen tanulható, eszméletlenül pörgős és élvezetes. Telis tele van felhasználóbarát megoldásokkal. Annyi mindent lehet csinálni, hogy az egy karakteres játékosok is hónapokig el lesznek.

    2 észrevétel azért van. Egyik elég sűrűn ismétlődtek ugyanazok az eventek. Párszor felismertem, már hogy ezt csináltam.

    A másik pedig a sztori sajnos azt már el lehet felejteni, hogy tolod a sztorit mint gw1-ben. Sokszor megakad amiatt, hogy nem elég a szinted hozzá. Erre kitaláltam, hogy felderítem a terkókat kigyűjtöm a terkó ládát (teleportok, látványosságok, skill pontok) közben némi event és ha ok a szintem megyek is sztorizni. Így is sokszor meg kellett állni a sztoriban. Emiatt már nem érzi az ember olyan erősen főszálasnak a játékot. Pedig a sztorik eszméletlen jók várnád, hogy told de nem lehet.

    Gondolkodtam azon is, hogy letojom a sztorit és megyek a terkókat maxolom és majd 80ason egyben végigtolom a sztorit. Ezzel meg az a baj, hogy sok exp és azon a szinten jó reward jár a saját sztoridért. Majd kialakul, hátha balanszolnak még a sztorikon.

  33. ZachElf
    2012. április 30. - 11:57

    Én is csináltam kb 200 képet, ebből megosztanék pár érdekesebbet, szebbet.
    A mappám többi képét nem rakok nyilvánossá, hisz nagy részét máshol is láthatjátok :)

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXZ1JETWRjdGMtZjg
    Itt van amikor (azt hiszem miattam :) ) kinyíltak az alvilágba vezető portálok, és mindenfelé be kellett zárni őket. Itt látni az aatxe-kat is.

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXZ0NSX2t6MlQ0Y2M
    Ez már a mocsárban van, ahol készülőben van valami nagy. Ez alatt van az elsüllyedt Age of the Temples maradványai.

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXZ20zeTFKQS1RQU0
    Shadow Behemoth, magáért beszél.

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXQndzQjdWVjdCR3c
    Ezt csak azoknak akit érdekel, hogyan néz ki egy gemekért vett town cloth. Ez például a kalóz ruha :)

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXMjUtMHFodkcySjg
    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXYk56UlFFQzlyTlk
    A felszínen is látszik a destroyerek jelenléte, itt is elindítottam egy eseményt ahol elkezdtek özönleni a destroyerek :)

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXS0p6di1ycGhkRzg
    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXSTVHMVV0UnFVQjA
    Ez még mindig az előző helyszín, de nem tudom mi lehet ez a hatalmas fal / kapu.

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXckZodWc4bTdQT2s
    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXNnJ6VkRidFhJbVk
    Szép vízesések. (jó…, az első nem teljesen vízesés :D )

    https://docs.google.com/open?id=0BzNzkefkEkQXX256SVNadWE0U1k
    Ez meg a Charr területeken valaminek a romjai, de szépre sikerült :)

    • Endrosz
      2012. április 30. - 14:13

      Köszönjük, ez egy igényes válogatás!

  34. tcariddi
    2012. április 30. - 12:11

    Még valamit szeretnék hozzá tenni a korábbi leírásomhoz, mert számomra nagyon nagy élmény volt. Írtam korábban, hogy nem kellett élesztésért könyörögni. Olyannyira nem, hogy egy naggyá duzzadt event közepén a boss mellett meghalt játékosokat is önfeláldozóan élesztették, aztán visszaadva a kölcsönt én is úgy éreztem, hogy ez marha izgi, közvetlen háttal a bossnak letérdelni, és éleszteni a csatatér kellős közepén, miközben ezt látva a többiek előugranak a fedezékből és lekötik a figyelmét. egyszerre hősies, megindító, és EPIC! Gyakorlatilag ez az élmény indított el a guardian irányába. Az elementalistnak jobban kell vigyáznia magára, mert nincs armorja.
    Földmágust terveztem, de nem tetszettek az animációk, a tűzmágust hatékonyabbnak találtam, de az meg valami miatt nem szimpatikus nekem.

    • hopp
      2012. április 30. - 19:27

      Pontosan ezt akartam írni én is. Zseniálisan lett megoldva ez a downed állapot, és iszonyat jól működik ezzel az aggro rendszerrel (azaz, hogy többnyire azt támadja a boss, aki a legközelebb van hozzá, nem azt, aki a threatlista tetején van). Viszonylag hamar rájött mindenki, hogy sok bosst csak úgy lehet megölni, ha egymást kölcsönösen felélesztik, így az egésznek az lett az eredménye, hogy egy eddig tényleg soha nem látott segítőkészség alakult ki percek alatt az emberekben.

      Az már a Riftben is megvolt, hogy egy-egy dinamikus eventre pillanatok alatt összeverődött egy raid, már az is nagy lépés volt a korábbi MMORPG-khez képest, de a GW2-ben ez valahogy még jobban működik, valószínűleg amiatt, hogy nincs tank meg healer. Ez az elugrálok, tolok egy self healt, elszaladok, felélesztek valakit, nyomok egy spellt, stb. tényleg nagyon pörgőssé és élvezetessé teszi a csatákat, nagyon bejött az egész.

      Azt már sok helyen olvastam, hogy nem feltétlenül a sebzés számít sok esetben, hanem az, hogy milyen condition-ök kerülnek a mobokra. Ez tényleg így van, a weakness, cripple, blindness, stb. iszonyat sokat számít abban, hogy a bossnak egy ütés-e egy játékos vagy nem. Az biztos, hogy sokan fognak sírni, hogy ez így túl nehéz, de én nagyon remélem, hogy nem lesz nerfelve.

  35. Spden
    2012. április 30. - 15:22

    csak az a baj,hogy 1 hét alatt simán el lehet érni 80lvl-t,napi 9 óra játékkal.
    Béta idején 27 óra alatt 32lvl lettem,amit figyelembe kell venni,hogy 15-25lvl zonában fejlödtem mivel +25-ös zóna le van zárva. Ráadásul personal küldi elég sok xp-t ad.

    • ZachElf
      2012. április 30. - 15:52

      Gw1-ben is a max lvl-t (20) nagyon hamar el lehetett érni, mégse volt probléma. Nem a szint számít :)

    • Gandarel
      2012. április 30. - 20:09

      GW1-ben nekem a max szint 3 óra volt :P Mégis 5 évig toltam.

    • braveone
      2012. április 30. - 23:24

      Nah gondolom itt is lesznek,mint mindenhol akik rekord ido alatt maxosak akarnak lenni aztan meg toporognak hogy de szar nincs mit csinalni,szerintem ne itljetek low lvl teruletekbol,illetve beta,xp meg valtozhat megjelenesig,gondolom itt sem akartak hogy 3 napig lvl 2 esen szaladgalj,no meg lvl 40,50 60 utan drasztikusan megnohet az xp kovetelmeny,de kit erdekel,pont ez a jo az egeszben hogy letojtam az xp bart….

      • Almuska
        2012. május 1. - 22:39

        nem nő az xp követelmény

  36. 2012. április 30. - 18:22

    Hehe, shadow behemoth nagyon menő! én lvl 10-en mentem oda, gondolná az ember mit tudok kezdeni ott 6 szintel kisebben, és nem, hasznos voltam, élesztgettem toltam is egy kis dmg-t, szóval zseniális!:D

  37. west012
    2012. május 1. - 21:35

    El lehet érni a max szintet napi 9 órával egy hét alatt? Nos ez nem gond nekem mert én napi 9 órát dolgozok ugy hogy nem marad 9 órám egy nap játszani :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: