Reklámok
Kezdőlap > Rendezvények: gamescom, pax, stb... > Guild Wars 2 érdekességek, újdonságok – G*Star 2011

Guild Wars 2 érdekességek, újdonságok – G*Star 2011

A mai napon elindult a G*Star, a világ legnagyobb MMO rendezvénye, ahol ott van a Guild Wars 2 is.  Egy koreai oldal már írt is egy rövid cikket a játékról. Újdonság nincs benne, viszont feltettek pár képet és videót is. A videók olyan rossz minőségűek, hogy konkrétan  diavetítés, így csak képeket látunk belőle.

Ami a legszembetűnőbb, hogy az elementalist, amit választ, keleti kinézetű és a ruhája sem az, ami a korábbi demókban a kezdő elének volt.  Mikor elkezdtem írni ezt a posztot, még sok volt a kérdőjel, de közben Eric Flannum elmagyarázott pár dolgot a gw2guru-n. Eric leírta, hogy valóban van egy-két új dolog ebben a demóban, valamint, hogy ez a ruházat egy magasabb szintű “páncélzat”, csupán a koreai demó erejéig kapják meg a kezdőkarakterek. Eric még elmondta azt is, hogy elmagyaráznak majd pár dolgot a héten, egy blog poszt sorozatban (!!!).

Más. Felkerült youtube-ra egy másik videó is, ami a Guild Wars 2-ről és a Lineage Eternal-ról szól. A videó érdekessége, hogy van benne egy jelenet, amelyben az ember kezdőterület egyik beszélgetését láthatjuk. Egyértelműen látszik, hogy sokkal jobb lett a száj mozgásának animációja. Ha emlékeztek, erről beszéltek korábban, hogy dolgoznak rajta. Íme egy kis összehasonlítás:

Gamescom 2011  –  G*Star 2011

Reklámok
  1. W Elementalist W
    2011. november 8. - 18:24
    • nathriel01
      2011. november 8. - 18:28

      Ezt be is linkeltem az összehasonlításnál, de az a 3, ami a koreai oldalon van, diavetítés.

  2. Bubi
    2011. november 8. - 18:33

    Tudom, hogy sok plusz meló, meg nem biztos, hogy megérné.. De nekem nagyon tetszene, ha lenne egy választási lehetőség, hogy koreai vagy “európai” kinézettel akarod-e játszani..^^
    “Megszokott” csili-vili-hatalmas effektek, vagy a gw1 stílusú, visszafogott szépség :D
    Ha jól meglenne csinálva, mindkét tábornak tetszene, hehe :P

    • Gandarel
      2011. november 8. - 18:46

      ?? Szerintem biztos lesz. Pl canthan karid ferdeszemű lesz értelemszerűen. A 2. bekezdésre nem jöttem rá mit is akarsz.

      • Bubi
        2011. november 8. - 18:57

        Egyszerűen egy lehetőséget, amivel az effekteket (lövés, csapás, gyorsulás) sokkal “világítóbbá” teszik, vagy nem ilyen szokott lenni sok mmo? (Amik valszeg kelet miatt ilyenek..^^)
        Ha valamit félregondolok, akkor nemszóltam :D

      • Gandarel
        2011. november 8. - 19:14

        Kelet=nagy kardok, elnagyolt effektek és fightok, és olyan giccses armorok hogy inkább távolról nézed a karid :P Nemhiszem hogy nagyon szeretnék az emberek ha GW telelenne ilyenekkel, az nem oldja meg ezt hogy te nem indíthatsz de mások igen, te mész, csapsz egyet az egykezes karoddal, belép melléd egy koreai és tűz esik az égből, atombomba szerű villanás, földrengés, és akkorát odacsap a 3 méteres kardjával (ami lángol, gőzölög, tüskék állnak ki belőle) hogy a boss kettészakad. Ha félig nyugat félig kelet akkor valszeg egyik sem tolná vagy csak az egyik. Aminek nem jönne be hogy van egy másik stílus is. Nem lehet mindenből kicsit hozzátenni mert akkor az senkinek sem kell majd. Giccses okádékra ott az Aion :)

      • Bubi
        2011. november 8. - 19:51

        Épp ezt mondom, 2 textúra, 1 játék, egyszerre csak az egyik aktív..^^ Tehát ugyanazt a kardot te egy claymore-nak látod, míg a másik egy lángoló jégcsapnak..^^
        És épp ez a gond vele, sok mindenből kellene kettőt csinálni (mobokból nem, de karakterekből, effektekből, fegyverekből, armorokból biztos), és akkor még azt nem is tudom, hogy mennyire lehetne megírni ilyenre egy játékot, hogy emellé ne legyen lassú/nagy gépigényű^^

      • 2011. november 9. - 09:00

        canthan kari ? mire gondolsz ?

  3. 2011. november 8. - 18:36

    Ez a szar old school, Japán RPG zene amit bevágtak alá… :D

    • nathriel01
      2011. november 8. - 18:37

      Igen, azon én is elmosolyodtam amikor meghallottam, talán még anno Nintendo-n hallottam ezt. :D

    • 2011. november 8. - 19:48

      most hogy meghallottam, hiányoznak a régi jó játékok, régi szép emlékek :-D

  4. 2011. november 8. - 21:44

    Vúú, hát nekem ez az ele baromira nem jön be…nem jön be ez a keleties kinézet.

  5. 2011. november 8. - 22:31

    nem rossz télleg elég jó a száj mozgás de ahogy elkezdtem nézni rájöttem hogy én nem is tudok koreaiul :D

  6. Gandarel
    2011. november 9. - 15:17

    Istvan Eszes :
    canthan kari ? mire gondolsz ?

    Gondolom nem toltad GW1-et. Cantha volt az a kontinens délen ahol a japán stílusú építészet és vágott szeműek jelenvoltak, Elona az afrikai, Tyria meg az európai típus volt. Ezért mondtam hogy ha esetleg Cantha-ról menekült karit választasz akkor lehet hogy ferde szemű lesz a kari amúgy meg nincs ilyen opció. Ez lenne logikus.

    • 2011. november 9. - 23:14

      Nem toltam az egyet, most is azzal játszok, immár 5 éve :) Bocsánat a kérdésért, rosszul volt megfogalmazva.
      A lényeg, hogy az eddig látott karakterkészítésnél is simán lehet szerintem akár keleti, akár fekete beütésű karit létrehozni. A personal story-nál nem láttam olyat, canthai származást lehetne kiválasztani, valamint valahol olvastam, hogy a további kiegészítőkben nem lesz olyan tartalom, ami miatt új karaktert kellene kezdenünk, így az új prof, faj kizárva, valamint ez nálam azt is jelenti, hogy a személyes történet lehetőségei se bővülnek. A kérdést annak reményeben tettem fel, hogy hátha tudsz valami olyat, amit én nem. :)

      • Tanki
        2011. november 10. - 06:22

        Ez a jelenlegi állás, de mire lejutunk odáig, hogy kieg. (de szép is lenne már legalább egy éve tolnánk GW2-t :D) addigra simán megváltozhat ez az elképzelés. Az új kaszt simán lehetne például, hogy a mostani fajok kezdőhelyéről indul, az új faj neccesebb lenne, de mondjuk én ezekkel is elvagyok. GW1-et only human-nal toltam évegik, és ha jól sejtem rajtam kívül is mindenki más, azt is túléltem, most meg, hogy lesz 5 faj, igazi valhalla. :D

  7. Gandarel
    2011. november 9. - 15:19

    Bubi :
    Épp ezt mondom, 2 textúra, 1 játék, egyszerre csak az egyik aktív..^^ Tehát ugyanazt a kardot te egy claymore-nak látod, míg a másik egy lángoló jégcsapnak..^^
    És épp ez a gond vele, sok mindenből kellene kettőt csinálni (mobokból nem, de karakterekből, effektekből, fegyverekből, armorokból biztos), és akkor még azt nem is tudom, hogy mennyire lehetne megírni ilyenre egy játékot, hogy emellé ne legyen lassú/nagy gépigényű^^

    2016-ra ki is jönne :) Meg az milyen hogy “te, a piros armoros a tiéd enyém meg a zöld”-re a válasz hogy “B+ itt egy tűzokádó kecske van és egy ninja, most melyik??” Lehetetlen.. és értelmetlen.. de vicces lenne :p

  8. 2011. november 10. - 10:03

    Tanki :
    Ez a jelenlegi állás, de mire lejutunk odáig, hogy kieg. (de szép is lenne már legalább egy éve tolnánk GW2-t :D) addigra simán megváltozhat ez az elképzelés. Az új kaszt simán lehetne például, hogy a mostani fajok kezdőhelyéről indul, az új faj neccesebb lenne, de mondjuk én ezekkel is elvagyok. GW1-et only human-nal toltam évegik, és ha jól sejtem rajtam kívül is mindenki más, azt is túléltem, most meg, hogy lesz 5 faj, igazi valhalla. :D

    már csak ezért se tartom elképzelhetőnek, mert azt is mondták, hogy hiba volt a gw1-be is új kasztokat berakni, mert a mostani állás szerint sincs meg köztük a teljes balansz, csakis akkor lehet az új kaszt, ha már kijövetelnél meglesz a balansz, ami meg lehetetlen :D

    • Zhorak
      2011. november 10. - 13:21

      én max fajt tudnék elképzelni.
      tengu – canthan kieg
      heket/harpy – elonian kieg
      ennyi, bár nem elég intelligensek, nincsenek hatalmas városaik, technológiájuk, bár a sylvariknek sincsen.

      • Gandarel
        2011. november 10. - 15:35

        Tengukat kiírtják cantháról
        Heket/harpy egyszerűen nem elég intelligens és domináns.

        Sylvari legalább értelmes faj és nem akarták kiírtani, valamint nem álltak hadban senkivel. Tenguk meg az emberekkel elég erőteljesen utálták egymást.

    • Mazsola
      2011. november 10. - 13:55

      GW-be a dual profession rendszere miatt volt hiba betenni új kasztokat mivel olyan mértékben nőtt a variálhatóság hogy alig tudták követni.
      GW2ből ez a rendszer pont emiatt kimaradt így elméletben lehetséges új kasztot betenni bár közölték hogy nem tervezik. Ettől függetlenül ha a játékosok felől elég nagy nyomás nehezedik rájuk akkor lesz új kaszt. Belőlünk élnek és azt szeretnék ha mi jól éreznénk magunkat a játékban minél hosszabb távon.

      • Zhorak
        2011. november 10. - 14:07

        de nem hiszem, hogy lenne új kaszt, így is nyolc van, GW-ben tíz, de “alapból” csak nyolcat indíthattál. (ha nem vettél új slotokat). Remélem öt slot lesz alapból a játékhoz, nagyon örülnék neki.

      • Tanki
        2011. november 10. - 19:50

        GW-ben alapból (Prophecies) 6 kaszt volt (wari, monk, ele, ranger, necro, mesi) és 4 karakter slot. Aztán minden fejezettel jött +2 kaszt is meg slot is.

      • Mazsola
        2011. november 11. - 12:01

        Kivéve ha volt NF előrendelésed mert akkor kaptál ajándékba +1 slotot. :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: